Bankowość internetowa

Odpowiedz

ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

[ Edytowane ]

ING nie odpowiedziało mi na reklamację mimo że tydzień temu minął termin 30 dni oczekiwania.

 

Konsultanci na infolinii nic nie widzą i mogą tylko złożyć reklamację reklamacji, z oczekiwaniem kolejnych 30 dni (tak też zrobiłem, ale minęło kolejne kilka dni i dalej cisza)

 

Co zrobić dalej? UOKiK? KNF? coś innego?

Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 1 z 12 (5 301 wyświetleń)

Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Jeżeli Twoja reklamacja wymagała wydłużenia czasu na odpowiedź, to powinieneś mieć od nas informację. Trudno mi powiedzieć co się stało. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji.
Mogę natomiast przekazać informację z prośbą o szybkie rozpatrzenie reklamacji. Napisz mi proszę numer swojego zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 12 (5 298 wyświetleń)

Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Pani Katarzyna Marciniak, Starszy specjalista ds. relacji z klientem, nie raczyła niestety podać jaki nr ma moja reklamacja, więc jest to niemożliwe

Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 3 z 12 (5 286 wyświetleń)

Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Numer reklamacji możesz sprawdzić w potwierdzeniu jej przyjęcia. Zakładka Wiadomości w Moim ING. Proszę, sprawdź, czy masz tam tego typu informację. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 4 z 12 (5 285 wyświetleń)

Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

sprawdziłem i nie mam tego typu informacji, 

 

mam tylko odpowiedź, tydzień po jej złożeniu, od Pani Katarzyny, że dziękuję za informacje i zaktualizuje je w systemie, w razie czego będzie się odzywać

 

dalszej odpowiedzi brak, numeru reklamacji brak, na infolinii nikt nic nie wie, jak dla mnie to obsługę macie gorszą niż parabanki

Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 5 z 12 (5 282 wyświetleń)

Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Trudno mi powiedzieć, dlaczego nie otrzymałeś numeru reklamacji. Być może specjalista przyjął zgłoszenie techniczne lub dyspozycję, a wtedy nie podajemy numeru. Niestety tutaj tego nie sprawdzę. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING (na dole aplikacji lub bankowości). Tam specjalista spróbuje wyjaśnić Twoją sytuację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 6 z 12 (5 274 wyświetleń)

Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

[ Edytowane ]

Obsługa klienta na czacie również nic nie wie

 

Moja odpowiedź na 1 stronę tekstu, jest nadal analizowana, mimo upłynięcia 37 dni od jej złożenia

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona jak najszybciej, ale nie wiadomo kiedy, nic Pani nie jest w stanie powiedzieć, bo zajmuje sie tym inny departament, czyli "nie mamy Pańskiego płaszcza, i co nam Pan zrobi?"

Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 7 z 12 (5 267 wyświetleń)

Re.: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Także moje pytanie jest takie: skoro obsługa klienta ING nie jest w stanie rozwiązać mojego problemu, ani nie jest w stanie nawet wyjaśnić co jest nie tak, ile to potrwa i dlaczego tak długo trwa analiza 1 strony tekstu:

co można zrobić z tym dalej?
Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 8 z 12 (5 255 wyświetleń)

Re: Re.: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Bardzo chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mam możliwości. Nie mam tu dostępu do systemu bankowego, nie jestem w stanie odnieść się do Twojego zgłoszenia. Nie mając numeru reklamacji, nie jestem w stanie przekazać prośby o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia. Twoją sprawę możemy wyjaśnić, kiedy potwierdzimy Twoje dane. Proponuje kontakt na jeden z poniższych sposobów:
- na czacie po zalogowaniu do Moje ING,
- na naszej infolinii 32 357 00 69, 
- bezpośrednio w oddziale banku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 9 z 12 (5 224 wyświetleń)

Re: Re.: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

[ Edytowane ]

Kontaktowałem się zarówno pod numerem 32 357 00 69 jak i na czacie dla zalogowanych klientów i NIE, nie możecie tego wyjaśnić w ten sposób, bo próbowałem już kilka razy.

 

Natomiast moje pytanie było inne, ale odpowiedź (zresztą podobnie jak odpowiedzi w obsłudze klienta) są nie na temat

Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 10 z 12 (5 215 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy