Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re: Re.: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Prosimy, skontaktuj się z nami ponownie na czacie w Moim ING lub telefonicznie. Podczas rozmowy, poproś pracownika o przyjęcie zgłoszenia, w którym koniecznie podaj datę i np. orientacyjną godzinę, kiedy wysłałeś do nas wiadomość, na którą nie otrzymałeś odpowiedzi. Warto też dodać do zgłoszenia PESEL lub imię i nazwisko + datę urodzenia. Pomoże to nam w odszukaniu Twojej wiadomości.

Niestety nie możemy nic więcej zrobić przez Forum. Nie mamy tutaj wglądu do systemów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 11 z 12 (1 411 wyświetleń)

Re: Re.: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Już to zrobiłem, zgłoszenie na zasadzie reklamacji z powodu braku odpowiedzi na reklamacje, jest założone 23.07, 6 dni minęło i również brak odpowiedzi
Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 12 z 12 (1 400 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z założeniem konta.

Od 11 listopada syn próbuje założyć online konto Mubi 18-26, bezskutecznie, konto zablokowane.
Wizyta w placówce w Jaworznie nie przyniosła efektu. Pani w okienku dzwoniła na infolinię (to jakiś żart) ...

21-11-2024
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Nadplata kredyt 2016

Witam wszystkich,
Umowa kredytowa została podpisana w 2016 i chciałbym zacząć go nadpłacać ale nie znalazłem odpowiedzi na parę pytań,


Pierwsze dotyczy zapisu w umowie, że jeśli chce nadpłacać kredyt to...

20-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy