Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re: Re.: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Prosimy, skontaktuj się z nami ponownie na czacie w Moim ING lub telefonicznie. Podczas rozmowy, poproś pracownika o przyjęcie zgłoszenia, w którym koniecznie podaj datę i np. orientacyjną godzinę, kiedy wysłałeś do nas wiadomość, na którą nie otrzymałeś odpowiedzi. Warto też dodać do zgłoszenia PESEL lub imię i nazwisko + datę urodzenia. Pomoże to nam w odszukaniu Twojej wiadomości.

Niestety nie możemy nic więcej zrobić przez Forum. Nie mamy tutaj wglądu do systemów.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
363
89
19-03-2018
Wiadomość 11 z 12 (264 wyświetleń)

Re: Re.: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Już to zrobiłem, zgłoszenie na zasadzie reklamacji z powodu braku odpowiedzi na reklamacje, jest założone 23.07, 6 dni minęło i również brak odpowiedzi
Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 12 z 12 (253 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zmiana statusu

Mam pytanie, otrzymałam decyzję wstepna pozytywną jednakże bank poprosił o dodatkowe dokumenty tj. Umowę deweloperską. W minioną środę wysłałam ten dokument brakujący do banku, które został doręczony

...

20-09-2021
Ustanowienie hipoteki

W przyszłym miesiącu idę do notariusza podpisać akt notarialny. Chciałabym ustanowić jednocześnie hipotekę w akcie notarialnym. Od notariusza dostałam informację, że potrzebują ode mnie

'oświadczenia b

...

20-09-2021
Re: Wydłużenie terminu oddania budynku do uzytkowania,.

A jak ING zwykle podchodzi do takich sytuacji? Pewnie zależy to od stopnia zaawansowania budowy?

20-09-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy