Bankowość internetowa

Odpowiedz

ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

[ Edytowane ]

ING nie odpowiedziało mi na reklamację mimo że tydzień temu minął termin 30 dni oczekiwania.

 

Konsultanci na infolinii nic nie widzą i mogą tylko złożyć reklamację reklamacji, z oczekiwaniem kolejnych 30 dni (tak też zrobiłem, ale minęło kolejne kilka dni i dalej cisza)

 

Co zrobić dalej? UOKiK? KNF? coś innego?

Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 1 z 12 (640 wyświetleń)

Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Jeżeli Twoja reklamacja wymagała wydłużenia czasu na odpowiedź, to powinieneś mieć od nas informację. Trudno mi powiedzieć co się stało. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji.
Mogę natomiast przekazać informację z prośbą o szybkie rozpatrzenie reklamacji. Napisz mi proszę numer swojego zgłoszenia.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
537
105
04-09-2015
Wiadomość 2 z 12 (637 wyświetleń)

Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Pani Katarzyna Marciniak, Starszy specjalista ds. relacji z klientem, nie raczyła niestety podać jaki nr ma moja reklamacja, więc jest to niemożliwe

Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 3 z 12 (625 wyświetleń)

Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Numer reklamacji możesz sprawdzić w potwierdzeniu jej przyjęcia. Zakładka Wiadomości w Moim ING. Proszę, sprawdź, czy masz tam tego typu informację. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
46
26-11-2018
Wiadomość 4 z 12 (624 wyświetleń)

Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

sprawdziłem i nie mam tego typu informacji, 

 

mam tylko odpowiedź, tydzień po jej złożeniu, od Pani Katarzyny, że dziękuję za informacje i zaktualizuje je w systemie, w razie czego będzie się odzywać

 

dalszej odpowiedzi brak, numeru reklamacji brak, na infolinii nikt nic nie wie, jak dla mnie to obsługę macie gorszą niż parabanki

Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 5 z 12 (621 wyświetleń)

Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Trudno mi powiedzieć, dlaczego nie otrzymałeś numeru reklamacji. Być może specjalista przyjął zgłoszenie techniczne lub dyspozycję, a wtedy nie podajemy numeru. Niestety tutaj tego nie sprawdzę. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING (na dole aplikacji lub bankowości). Tam specjalista spróbuje wyjaśnić Twoją sytuację.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
537
105
04-09-2015
Wiadomość 6 z 12 (613 wyświetleń)

Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

[ Edytowane ]

Obsługa klienta na czacie również nic nie wie

 

Moja odpowiedź na 1 stronę tekstu, jest nadal analizowana, mimo upłynięcia 37 dni od jej złożenia

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona jak najszybciej, ale nie wiadomo kiedy, nic Pani nie jest w stanie powiedzieć, bo zajmuje sie tym inny departament, czyli "nie mamy Pańskiego płaszcza, i co nam Pan zrobi?"

Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 7 z 12 (606 wyświetleń)

Re.: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Także moje pytanie jest takie: skoro obsługa klienta ING nie jest w stanie rozwiązać mojego problemu, ani nie jest w stanie nawet wyjaśnić co jest nie tak, ile to potrwa i dlaczego tak długo trwa analiza 1 strony tekstu:

co można zrobić z tym dalej?
Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 8 z 12 (594 wyświetleń)

Re: Re.: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Bardzo chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mam możliwości. Nie mam tu dostępu do systemu bankowego, nie jestem w stanie odnieść się do Twojego zgłoszenia. Nie mając numeru reklamacji, nie jestem w stanie przekazać prośby o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia. Twoją sprawę możemy wyjaśnić, kiedy potwierdzimy Twoje dane. Proponuje kontakt na jeden z poniższych sposobów:
- na czacie po zalogowaniu do Moje ING,
- na naszej infolinii 32 357 00 69, 
- bezpośrednio w oddziale banku.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
112
26
11-02-2020
Wiadomość 9 z 12 (563 wyświetleń)

Re: Re.: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

[ Edytowane ]

Kontaktowałem się zarówno pod numerem 32 357 00 69 jak i na czacie dla zalogowanych klientów i NIE, nie możecie tego wyjaśnić w ten sposób, bo próbowałem już kilka razy.

 

Natomiast moje pytanie było inne, ale odpowiedź (zresztą podobnie jak odpowiedzi w obsłudze klienta) są nie na temat

Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 10 z 12 (554 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@mciek

Nieprawda, z tym co piszesz. Wnioski składane np w czerwcu , też bez udziału pośrednika, przechodziły dłuższą weryfikację, kilkutygodniową niczym nie różniącą się od tych składanych przez pośred...

17-09-2021
Re.: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

Trafiłam, bo wniosek złożyłeś już po "boomie" wniosków, który był w okresie maj-lipiec. Z resztą, czytając inne wątki, posty, można przeczytać,że Ci co składali bezpośrednio w oddziale w wyzej wymieni...

17-09-2021
Re.: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@aaa12345 decyzja mogla byc wystawiona na podstawie wspolpracy z bankiem (opoznienia w splacie, windykacja, czarna lista) bez analizy kredytowej i zaciagania raportu z bik

17-09-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy