Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re: Re.: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Prosimy, skontaktuj się z nami ponownie na czacie w Moim ING lub telefonicznie. Podczas rozmowy, poproś pracownika o przyjęcie zgłoszenia, w którym koniecznie podaj datę i np. orientacyjną godzinę, kiedy wysłałeś do nas wiadomość, na którą nie otrzymałeś odpowiedzi. Warto też dodać do zgłoszenia PESEL lub imię i nazwisko + datę urodzenia. Pomoże to nam w odszukaniu Twojej wiadomości.

Niestety nie możemy nic więcej zrobić przez Forum. Nie mamy tutaj wglądu do systemów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 11 z 12 (1 646 wyświetleń)

Re: Re.: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Już to zrobiłem, zgłoszenie na zasadzie reklamacji z powodu braku odpowiedzi na reklamacje, jest założone 23.07, 6 dni minęło i również brak odpowiedzi
Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 12 z 12 (1 635 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Tryb ciemny

Gdy wprowadzimy tryb ciemny, to na pewno będziemy o tym informować. W tej chwili nie jesteśmy w stanie podać żadnego terminu. 

23-04-2025
Re.: Podpisanie umowy kredytowej - przebieg spotkania

U nas podpisanie umowy trwało ponad 2 h.

Oprócz ponownego omówienia umowy dochodzi jeszcze kwestia ubezpieczeń,

podpisywania dokumentów, sprawdzenia czy spełniono wszystkie dodatkowe warunki umowy.

Późni

...

23-04-2025
Re.: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam mam dokładnie taki sam problem z dźwiękiem przy odblokowywaniu plus zapetlona aplikacja ing. Czy ktoś może to naprawić albo zna rozwiązanie?
Tylko proszę mnie nie przekierowywać że mam zgłosić ja...

23-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy