Bankowość internetowa

Odpowiedz

ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

[ Edytowane ]

ING nie odpowiedziało mi na reklamację mimo że tydzień temu minął termin 30 dni oczekiwania.

 

Konsultanci na infolinii nic nie widzą i mogą tylko złożyć reklamację reklamacji, z oczekiwaniem kolejnych 30 dni (tak też zrobiłem, ale minęło kolejne kilka dni i dalej cisza)

 

Co zrobić dalej? UOKiK? KNF? coś innego?

Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 1 z 12 (4 165 wyświetleń)

Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Jeżeli Twoja reklamacja wymagała wydłużenia czasu na odpowiedź, to powinieneś mieć od nas informację. Trudno mi powiedzieć co się stało. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji.
Mogę natomiast przekazać informację z prośbą o szybkie rozpatrzenie reklamacji. Napisz mi proszę numer swojego zgłoszenia.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 12 (4 162 wyświetleń)

Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Pani Katarzyna Marciniak, Starszy specjalista ds. relacji z klientem, nie raczyła niestety podać jaki nr ma moja reklamacja, więc jest to niemożliwe

Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 3 z 12 (4 150 wyświetleń)

Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Numer reklamacji możesz sprawdzić w potwierdzeniu jej przyjęcia. Zakładka Wiadomości w Moim ING. Proszę, sprawdź, czy masz tam tego typu informację. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 4 z 12 (4 149 wyświetleń)

Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

sprawdziłem i nie mam tego typu informacji, 

 

mam tylko odpowiedź, tydzień po jej złożeniu, od Pani Katarzyny, że dziękuję za informacje i zaktualizuje je w systemie, w razie czego będzie się odzywać

 

dalszej odpowiedzi brak, numeru reklamacji brak, na infolinii nikt nic nie wie, jak dla mnie to obsługę macie gorszą niż parabanki

Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 5 z 12 (4 146 wyświetleń)

Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Trudno mi powiedzieć, dlaczego nie otrzymałeś numeru reklamacji. Być może specjalista przyjął zgłoszenie techniczne lub dyspozycję, a wtedy nie podajemy numeru. Niestety tutaj tego nie sprawdzę. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING (na dole aplikacji lub bankowości). Tam specjalista spróbuje wyjaśnić Twoją sytuację.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 6 z 12 (4 138 wyświetleń)

Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

[ Edytowane ]

Obsługa klienta na czacie również nic nie wie

 

Moja odpowiedź na 1 stronę tekstu, jest nadal analizowana, mimo upłynięcia 37 dni od jej złożenia

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona jak najszybciej, ale nie wiadomo kiedy, nic Pani nie jest w stanie powiedzieć, bo zajmuje sie tym inny departament, czyli "nie mamy Pańskiego płaszcza, i co nam Pan zrobi?"

Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 7 z 12 (4 131 wyświetleń)

Re.: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Także moje pytanie jest takie: skoro obsługa klienta ING nie jest w stanie rozwiązać mojego problemu, ani nie jest w stanie nawet wyjaśnić co jest nie tak, ile to potrwa i dlaczego tak długo trwa analiza 1 strony tekstu:

co można zrobić z tym dalej?
Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 8 z 12 (4 119 wyświetleń)

Re: Re.: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Bardzo chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mam możliwości. Nie mam tu dostępu do systemu bankowego, nie jestem w stanie odnieść się do Twojego zgłoszenia. Nie mając numeru reklamacji, nie jestem w stanie przekazać prośby o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia. Twoją sprawę możemy wyjaśnić, kiedy potwierdzimy Twoje dane. Proponuje kontakt na jeden z poniższych sposobów:
- na czacie po zalogowaniu do Moje ING,
- na naszej infolinii 32 357 00 69, 
- bezpośrednio w oddziale banku.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
233
45
11-02-2020
Wiadomość 9 z 12 (4 088 wyświetleń)

Re: Re.: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

[ Edytowane ]

Kontaktowałem się zarówno pod numerem 32 357 00 69 jak i na czacie dla zalogowanych klientów i NIE, nie możecie tego wyjaśnić w ten sposób, bo próbowałem już kilka razy.

 

Natomiast moje pytanie było inne, ale odpowiedź (zresztą podobnie jak odpowiedzi w obsłudze klienta) są nie na temat

Odpowiedz
0 Lajków
zetrox
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
28-07-2021
Wiadomość 10 z 12 (4 079 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Jak w temacie.
Zapytałbym dlaczego, ale zaczniecie pisać jak bardzo jesteśmy dla was najważniejsi i jak bardzo to dla naszego bezpieczeństwa. Powiem tylko, że w aplikacjach PKO, Millenium i Google Pay ...

24-04-2024
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy