28-07-2021 11:40 | Edytowano: 28-07-2021 11:41
ING nie odpowiedziało mi na reklamację mimo że tydzień temu minął termin 30 dni oczekiwania.
Konsultanci na infolinii nic nie widzą i mogą tylko złożyć reklamację reklamacji, z oczekiwaniem kolejnych 30 dni (tak też zrobiłem, ale minęło kolejne kilka dni i dalej cisza)
Co zrobić dalej? UOKiK? KNF? coś innego?
28-07-2021 11:43
Jeżeli Twoja reklamacja wymagała wydłużenia czasu na odpowiedź, to powinieneś mieć od nas informację. Trudno mi powiedzieć co się stało. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji.
Mogę natomiast przekazać informację z prośbą o szybkie rozpatrzenie reklamacji. Napisz mi proszę numer swojego zgłoszenia.
28-07-2021 13:20
Pani Katarzyna Marciniak, Starszy specjalista ds. relacji z klientem, nie raczyła niestety podać jaki nr ma moja reklamacja, więc jest to niemożliwe
28-07-2021 13:22
Numer reklamacji możesz sprawdzić w potwierdzeniu jej przyjęcia. Zakładka Wiadomości w Moim ING. Proszę, sprawdź, czy masz tam tego typu informację.
28-07-2021 13:28
sprawdziłem i nie mam tego typu informacji,
mam tylko odpowiedź, tydzień po jej złożeniu, od Pani Katarzyny, że dziękuję za informacje i zaktualizuje je w systemie, w razie czego będzie się odzywać
dalszej odpowiedzi brak, numeru reklamacji brak, na infolinii nikt nic nie wie, jak dla mnie to obsługę macie gorszą niż parabanki
28-07-2021 13:33
Trudno mi powiedzieć, dlaczego nie otrzymałeś numeru reklamacji. Być może specjalista przyjął zgłoszenie techniczne lub dyspozycję, a wtedy nie podajemy numeru. Niestety tutaj tego nie sprawdzę. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING (na dole aplikacji lub bankowości). Tam specjalista spróbuje wyjaśnić Twoją sytuację.
28-07-2021 13:55 | Edytowano: 28-07-2021 13:58
Obsługa klienta na czacie również nic nie wie
Moja odpowiedź na 1 stronę tekstu, jest nadal analizowana, mimo upłynięcia 37 dni od jej złożenia
Reklamacja zostanie rozpatrzona jak najszybciej, ale nie wiadomo kiedy, nic Pani nie jest w stanie powiedzieć, bo zajmuje sie tym inny departament, czyli "nie mamy Pańskiego płaszcza, i co nam Pan zrobi?"
28-07-2021 14:09
28-07-2021 15:12
Bardzo chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mam możliwości. Nie mam tu dostępu do systemu bankowego, nie jestem w stanie odnieść się do Twojego zgłoszenia. Nie mając numeru reklamacji, nie jestem w stanie przekazać prośby o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia. Twoją sprawę możemy wyjaśnić, kiedy potwierdzimy Twoje dane. Proponuje kontakt na jeden z poniższych sposobów:
- na czacie po zalogowaniu do Moje ING,
- na naszej infolinii 32 357 00 69,
- bezpośrednio w oddziale banku.
28-07-2021 16:22 | Edytowano: 28-07-2021 16:25
Kontaktowałem się zarówno pod numerem 32 357 00 69 jak i na czacie dla zalogowanych klientów i NIE, nie możecie tego wyjaśnić w ten sposób, bo próbowałem już kilka razy.
Natomiast moje pytanie było inne, ale odpowiedź (zresztą podobnie jak odpowiedzi w obsłudze klienta) są nie na temat
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |