17-06-2019 10:56
17-06-2019 15:32
Przykro mi, że pojawiły się u Ciebie takie problemy Rozumiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa, dlatego proszę skontaktuj się z naszymi specjalistami mejlowo: wsparcie@ingksiegowosc.pl lub telefonicznie +48 32 357 88 77. Sprawdzimy co poszło nie tak.
25-06-2019 14:04
Zamiast spalać czas na faktury mogliście zrobić otwarte API - teraz nie ma ani jednego, ani drugiego - bo wygląda na to, że księgowość nie jest rozwijana.
W gruncie rzeczy nie chodziło tylko o to, żeby wytrącić argument mbankowi, który w podobnym czasie zaoferował podobną funkcję załatwiając przy okazji trochę danych dla zespołu big data?
Autorowi wątki współczuję, bo prowadzenie księgowości na programie, który jest robiony na doczepkę prędzej czy później staje się problemem - autorowi polecam wyłożyć parę złotych i kupić prawdziwy i wspierany pakiet księgowości online. Są co najmniej trzy sensowne.
26-06-2019 17:05
Przykro mi, że uważasz, że nie rozwijamy usługi ING Księgowość. Zapewniam Cię, że pracujemy cały czas nad wdrożeniem nowych funkcji.
W niedługim czasie planujemy udostępnienie portalu developerskiego wraz z dokumentacją API dla wszystkich klientów ING Księgowości.
28-06-2019 09:24
Pani Ilono, Pani chyba zbyt mocno związała się z produktem skoro Pani przykro
09-12-2019 21:59
Zgadzam się, że program nie nadaje się do pracy.
Użytkuję od listopada - połowę miesiąca wprowadzałam ręcznie każdą fakturę z innego programu.
Dziś wygenerowałam PKPiR i...
To jakiś kosmos...
WSZYSTKIE faktury na zakup towaru są wrzucone w kolumnę 13 - pozostałe wydatki zamiast w kolumnę 10 - zakup materiałów.
Za to w kolumnie 10 - zakup materiałów - są wrzucone faktury telekomunikacyjne i na paliwo!
Dodatkowo wysyłając pytanie gdzie mam wprowadzić wartości od stycznia do października do generowania PKPiR rosnąco od początku roku (taką możliwość dawał program za 50 zł rocznie) otrzymałam odpowiedź, że WSZYSTKIE dokumenty od początku roku mam wprowadzić ręcznie!
Powodzenia - to kilak tysięcy dokumentów!
Zbliża się 25 grudnia gdzie trzeba będzie się rozliczyć i przeraża mnie myśl wprowadzania ręcznie kilkuset dokumentów w stary program bo tu jest wszystko tak namieszane, że boję się wysyłać JPK i VAT-7
10-12-2019 20:54
Pracujemy nad wprowadzeniem rozwiązania, dzięki któremu do portalu będzie można wprowadzić w ciągu roku dokumenty za poprzednie miesiące tylko jednym zapisem. Odnośnie KPiR i tego, że dokumenty w nim wyświetlają się w błędnych kolumnach wynika to z tego, że przed zaksięgowaniem nie zostały zweryfikowane ustawienia kategorii księgowych. A to właśnie prawidłowe ustawienie kategorii księgowej powoduje, że dokumenty wykazują się we właściwych kolumnach KPiR.
24-05-2020 10:18 | Edytowano: 24-05-2020 10:20
Potwierdzam, że wsparcie jest bardzo słabe. Użytkuję ING Księowość do ponad miesiąca. Miałem pewien problem, więc napisałem maila na adres wsparcie@ingksiegowosc.pl i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Na drugi dzień napisałem jeszcze raz i również nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Dzisiaj otrzymałem automatyczne powiadomienie z informacją o terminie płatności VAT, a w tym mailu jest taka informacja:
Jeśli masz pytania, napisz do nas na wsparcie@ingksiegowosc.pl. |
Z pozdrowieniami Zespół ING Księgowość |
Piszę maile z pytaniami, na które nikt nie odpowiada, po czym otrzymuję informację, żebym pisał, jak mam pytania. Czy to jest jakiś kiepski żart?
A odnośnie samego systemu, to oceniam go jako bardzo słaby. Spodziewałem się jakiejś integracji z kontem ING, ale na razie jestem rozczarowany. Większość rzeczy trzeba wprowadzać ręcznie. Zauważyłem, że też nie można być zalogowanym jednocześnie do konta ING i do księgowości (gdy zalogujemy się do jednego, to jesteśmy wylogowywani z drugiego).
Poza tym w systemie brakuje bardzo oczywistych funkcjonalności, które są nawet w WordPress, jak np. zapisywania formularzy w trakcie pracy. Podam przykład - dodawałem środek trwały i uzupełniłem większość wymaganych pól. Brakowało mi jednej informacji i musiałem wyświetlić inny formularz. Okazało się, że muszę wszystko anulować - nie było możliwości zapisu częściowo uzupełnionego formularza i musiałem wszystko robić od początku.
Jeste jeszcze więcej takich "kwiatków", ale nie wiem jeszcze czy ja czegoś nie rozumiem, czy to system działa niewłaściwie. Niestety dokumentacja nie jest zbyt dobra (wiele razy tam zaglądałem, ale brakuje wielu podstawowych informacji) i nie ma kogo zapytać. A wystarczyłyby proste "samouczki".
Jeśli tak dalej będzie, to będę musiał poszukać innego programu, bo na tym najwyraźniej nie można polegać.
Rozumiem, że system jest jeszcze niedojrzały i wymaga dopracowania, ale skoro został oddany do użytkowania, to należy wspierać użytkowników i go rozwijać.
25-05-2020 09:32
Sylwester Na wiadomości odpowiadamy od poniedziałku do piątku. Staramy się odpisać na e-mail tego samego dnia.
Podaj nam w wiadomości prywatnej swój e-mail. Sprawdzimy, czy otrzymaliśmy od Ciebie wiadomość.
Dodam, że w dni robocze od 8:00 do 16:00 możesz także skontaktować się z naszą infolinią pod numerem 32 357 88 77.
Cały czas pracujemy nad ulepszeniem usługi i dodaniem nowych funkcji.
Zachęcam do zapoznania się z instrukcją korzystania z usługi - tutaj.
Udostępniamy też wersję demo serwisu.
28-05-2020 22:16
@IlonaU:W niedługim czasie planujemy udostępnienie portalu developerskiego wraz z dokumentacją API dla wszystkich klientów ING Księgowości.
Czy to się już wydarzyło?
Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality
... 31-10-2024Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam!
31-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |