Odpowiedz

Dodanie nowego dowodu

Dzień dobry. Po zalogowaniu się na konto widoczna jest informacja o zastrzeżeniu dowodu osobistego. Nowy został już wydany. Przy próbie dodania pojawia się monit o wpisanie kodu sms dla złożonej dyspozycji (bez określenia czego dotyczy). Następnie informacja o zapisaniu danych nowego dowodu. Jednakże gdy wchodzę w moje dane nadal widzę jedynie dane dowodu zastrzeżonego.

 

Postępowałem zgodnie z procedurą na stronie https://www.ing.pl/kontakt/zastrzeganie-dokumentow - tutaj nie ma nic o tym, że w takiej sytuacji jedyna możliwość to wizyta w oddziale. Dlaczego więc dostaję komunikat o poprawnym dodaniu danych, a te się nie wyświetlają?

Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
112
30
21-01-2016
Wiadomość 1 z 4 (3 760 wyświetleń)

Re: Dodanie nowego dowodu

Chciałabym Ci pomóc, jednak niestety, tutaj nie sprawdzę szczegółów. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 69. Sprawdzimy, co dokładnie jest przyczyną. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (3 716 wyświetleń)

Re: Dodanie nowego dowodu

Byłem już w oddziale. Pani stwierdziła, że to dziwne, bo widzi w systemie dane nowego dowodu. Być może te dane nie wyświetlają się od razu, tylko z pewnym opóźnieniem.

Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
112
30
21-01-2016
Wiadomość 3 z 4 (3 596 wyświetleń)

Re: Dodanie nowego dowodu

Jeżeli nadal pokazuje się komunikat o zastrzeżonym dokumencie, to proszę skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (3 541 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Doładowanie telefonu w ORANGE

Czy można w aplikacji uwolnić kwotę doładowania telefonu w sieci ORANGE i wprowadzić możliwość jej wpisania ręcznie?

Teraz jest lista doładowań, która nie pasuje do aktualnych cen pakietów. Mam pakiet

...

10-02-2025
Problem z MojeID

Witam, próbuję się zalogować za pomocą profilu zaufanego poprzez bank i wyskakuje po wybraniu banku błąd Moje ID " Wystąpił błąd, Przepraszamy coś poszło nie tak, identyfikator problemu176334344949966

...

10-02-2025
Re: Re.: Przelew a komornik

Dzień Dobry 

W tym tygodniu czekam na przelew, który nie będzie większy od kwoty wolnej od zajęcia na rachunku bankowym. Kwoty wolnej od zajęcia też jeszcze nie wykorzystałem w tym miesiącu. Czy przych

...

10-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy