Odpowiedz

Dodanie nowego dowodu

Dzień dobry. Po zalogowaniu się na konto widoczna jest informacja o zastrzeżeniu dowodu osobistego. Nowy został już wydany. Przy próbie dodania pojawia się monit o wpisanie kodu sms dla złożonej dyspozycji (bez określenia czego dotyczy). Następnie informacja o zapisaniu danych nowego dowodu. Jednakże gdy wchodzę w moje dane nadal widzę jedynie dane dowodu zastrzeżonego.

 

Postępowałem zgodnie z procedurą na stronie https://www.ing.pl/kontakt/zastrzeganie-dokumentow - tutaj nie ma nic o tym, że w takiej sytuacji jedyna możliwość to wizyta w oddziale. Dlaczego więc dostaję komunikat o poprawnym dodaniu danych, a te się nie wyświetlają?

Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
112
30
21-01-2016
Wiadomość 1 z 4 (3 570 wyświetleń)

Re: Dodanie nowego dowodu

Chciałabym Ci pomóc, jednak niestety, tutaj nie sprawdzę szczegółów. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 69. Sprawdzimy, co dokładnie jest przyczyną. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (3 526 wyświetleń)

Re: Dodanie nowego dowodu

Byłem już w oddziale. Pani stwierdziła, że to dziwne, bo widzi w systemie dane nowego dowodu. Być może te dane nie wyświetlają się od razu, tylko z pewnym opóźnieniem.

Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
112
30
21-01-2016
Wiadomość 3 z 4 (3 406 wyświetleń)

Re: Dodanie nowego dowodu

Jeżeli nadal pokazuje się komunikat o zastrzeżonym dokumencie, to proszę skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (3 351 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy