05-07-2022 22:30
Dzień dobry. Po zalogowaniu się na konto widoczna jest informacja o zastrzeżeniu dowodu osobistego. Nowy został już wydany. Przy próbie dodania pojawia się monit o wpisanie kodu sms dla złożonej dyspozycji (bez określenia czego dotyczy). Następnie informacja o zapisaniu danych nowego dowodu. Jednakże gdy wchodzę w moje dane nadal widzę jedynie dane dowodu zastrzeżonego.
Postępowałem zgodnie z procedurą na stronie https://www.ing.pl/kontakt/zastrzeganie-dokumentow - tutaj nie ma nic o tym, że w takiej sytuacji jedyna możliwość to wizyta w oddziale. Dlaczego więc dostaję komunikat o poprawnym dodaniu danych, a te się nie wyświetlają?
06-07-2022 21:51
Chciałabym Ci pomóc, jednak niestety, tutaj nie sprawdzę szczegółów. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 69. Sprawdzimy, co dokładnie jest przyczyną.
10-07-2022 20:18
Byłem już w oddziale. Pani stwierdziła, że to dziwne, bo widzi w systemie dane nowego dowodu. Być może te dane nie wyświetlają się od razu, tylko z pewnym opóźnieniem.
11-07-2022 20:40
Jeżeli nadal pokazuje się komunikat o zastrzeżonym dokumencie, to proszę skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.
Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.
W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in
... 05-02-2025Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?
Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały
... 04-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |