- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Dizen Dobry,
12-09-2016 09:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dizen Dobry, I am trying to access my new ING account from the UK for the first time. I can not remember if my password shoould include a CAPITAL letter and numbers as it does not seem to be working . . .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-09-2016 10:11
Re.: Dizen Dobry,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Your password should include at least one capital letter, one small letter and one digit.
Your access to internet banking system will be blocked after five failed login attempts. So please check if you tried to log in five times.
If you don't remember your password and you have got proper phone number to get authorization code you can reset your password by our website. Please, follow these steps:
- try to log in five times (write down proper user’s id and a random letter as your password),
- fill unlock form.
Please, remember: If you didn't set your password to internet banking system, you should activate access first using the activation form.
To check status of your internet banking system and get additional help, please contact us: +48 32 357 00 69 (24/7).
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość