Odpowiedz

Dizen Dobry,

Dizen Dobry, I am trying to access my new ING account from the UK for the first time. I can not remember if my password shoould include a CAPITAL letter and numbers as it does not seem to be working . . . 

Odpowiedz
0 Lajków
adamusf
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-09-2016
Wiadomość 1 z 2 (2 547 wyświetleń)

Re.: Dizen Dobry,

Your password should include at least one capital letter, one small letter and one digit.

 

Your access to internet banking system will be blocked after five failed login attempts. So please check if you tried to log in five times.

If you don't remember your password and you have got proper phone number to get authorization code you can reset your password by our website. Please, follow these steps:

  • try to log in five times (write down proper user’s id and a random letter as your password),
  • fill unlock form.

 

Please, remember: If you didn't set your password to internet banking system, you should activate access first using the activation form.

 

To check status of your internet banking system and get additional help, please contact us: +48 32 357 00 69 (24/7).

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
140
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 545 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Naszą aplikację udostępniamy stopniowo. Przeważnie do tygodnia wszyscy klienci powinni mieć dostęp do najnowszej wersji.

05-02-2023
Re: Powolne działanie aplikacji ing

To u mnie w Google Play nie widać jeszce tej nowej wersji, ciekawe..

05-02-2023
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Normalnie z Google Play.

05-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy