12-09-2016 09:58
Dizen Dobry, I am trying to access my new ING account from the UK for the first time. I can not remember if my password shoould include a CAPITAL letter and numbers as it does not seem to be working . . .
12-09-2016 10:11
Your password should include at least one capital letter, one small letter and one digit.
Your access to internet banking system will be blocked after five failed login attempts. So please check if you tried to log in five times.
If you don't remember your password and you have got proper phone number to get authorization code you can reset your password by our website. Please, follow these steps:
Please, remember: If you didn't set your password to internet banking system, you should activate access first using the activation form.
To check status of your internet banking system and get additional help, please contact us: +48 32 357 00 69 (24/7).
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |