Odpowiedz

Dizen Dobry,

Dizen Dobry, I am trying to access my new ING account from the UK for the first time. I can not remember if my password shoould include a CAPITAL letter and numbers as it does not seem to be working . . . 

Odpowiedz
0 Lajków
adamusf
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-09-2016
Wiadomość 1 z 2 (3 787 wyświetleń)

Re.: Dizen Dobry,

Your password should include at least one capital letter, one small letter and one digit.

 

Your access to internet banking system will be blocked after five failed login attempts. So please check if you tried to log in five times.

If you don't remember your password and you have got proper phone number to get authorization code you can reset your password by our website. Please, follow these steps:

  • try to log in five times (write down proper user’s id and a random letter as your password),
  • fill unlock form.

 

Please, remember: If you didn't set your password to internet banking system, you should activate access first using the activation form.

 

To check status of your internet banking system and get additional help, please contact us: +48 32 357 00 69 (24/7).

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 785 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy