12-09-2016 09:58
Dizen Dobry, I am trying to access my new ING account from the UK for the first time. I can not remember if my password shoould include a CAPITAL letter and numbers as it does not seem to be working . . .
12-09-2016 10:11
Your password should include at least one capital letter, one small letter and one digit.
Your access to internet banking system will be blocked after five failed login attempts. So please check if you tried to log in five times.
If you don't remember your password and you have got proper phone number to get authorization code you can reset your password by our website. Please, follow these steps:
Please, remember: If you didn't set your password to internet banking system, you should activate access first using the activation form.
To check status of your internet banking system and get additional help, please contact us: +48 32 357 00 69 (24/7).
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |