31-08-2016 16:12
Witam,
dostanę pełnomocnitwo do konta DIRECT założonego przez mojego partnera.
Partner posiada też drugie konto DIRECT (do ktorego nie będę mieć pełnomocnictwa).
Ja także posiadam własne konto DIRECT.
Jak w tej sutuacji będzie wyglądał mój dostęp do konta z pełnomocnitwem poprzez bankowość mobilną i internetową?
Czy konto z pełnomocnicwem zostanie "podpięte" do mojej dotychczasowej bankowości internetowej i czy zobaczę dodatkowy kafelek z kontem w aplikacji na WindowsPhone?
Pozdrawiam.
31-08-2016 18:33
Zgadza się, konto do którego jesteś pełnomocnikiem będzie widoczne w Twojej bankowości elektronicznej i mobilnej (pod warunkiem, że jest to konto indywidualne, a nie firmowe).
Czyli tak samo potwierdzacie to co pisałem wcześniej, nic tylko piszecie o algorytmie który z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Jesteście jedynym bankiem w PL który umożliwia wysłanie przelewu bez
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |