- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
konto DIRECT, korzystanie z bankowośći mobilnej i internetowej przez pełnomocnika
31-08-2016 16:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
dostanę pełnomocnitwo do konta DIRECT założonego przez mojego partnera.
Partner posiada też drugie konto DIRECT (do ktorego nie będę mieć pełnomocnictwa).
Ja także posiadam własne konto DIRECT.
Jak w tej sutuacji będzie wyglądał mój dostęp do konta z pełnomocnitwem poprzez bankowość mobilną i internetową?
Czy konto z pełnomocnicwem zostanie "podpięte" do mojej dotychczasowej bankowości internetowej i czy zobaczę dodatkowy kafelek z kontem w aplikacji na WindowsPhone?
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-08-2016 18:33
Re.: konto DIRECT, korzystanie z bankowośći mobilnej i internetowej przez pełnomocnika
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zgadza się, konto do którego jesteś pełnomocnikiem będzie widoczne w Twojej bankowości elektronicznej i mobilnej (pod warunkiem, że jest to konto indywidualne, a nie firmowe).
-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość