Bankowość internetowa

Odpowiedz

konto DIRECT, korzystanie z bankowośći mobilnej i internetowej przez pełnomocnika

Witam,

dostanę pełnomocnitwo do konta DIRECT założonego przez mojego partnera.

Partner posiada też drugie konto DIRECT (do ktorego nie będę mieć pełnomocnictwa).

Ja także posiadam własne konto DIRECT.

 

Jak w tej sutuacji będzie wyglądał mój dostęp do konta z pełnomocnitwem poprzez bankowość mobilną i internetową?

Czy konto z pełnomocnicwem zostanie "podpięte" do mojej dotychczasowej bankowości internetowej i czy zobaczę dodatkowy kafelek z kontem w aplikacji na WindowsPhone?

 

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Izabela
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
31-08-2016
Wiadomość 1 z 2 (9 965 wyświetleń)

Re.: konto DIRECT, korzystanie z bankowośći mobilnej i internetowej przez pełnomocnika

Zgadza się, konto do którego jesteś pełnomocnikiem będzie widoczne w Twojej bankowości elektronicznej i mobilnej (pod warunkiem, że jest to konto indywidualne, a nie firmowe).





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (9 950 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: powiadomienia na iPhonie

Nie mamy możliwości wyłączenia konkretnych powiadomień. Zgłoszę taką sugestię do odpowiedniego zespołu.

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Cały czas pisze na czacie o odblokowanie konta i ponaglam myślałam że jesteście fajnym bankiem ale teraz już nie wiem pieniądze dzieci zablokować żal jedyne środki

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, jeśli możesz się zalogować do usługi. Przez forum nie możemy sprawdzić informacji o Twoim koncie.

18-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy