31-08-2016 16:12
Witam,
dostanę pełnomocnitwo do konta DIRECT założonego przez mojego partnera.
Partner posiada też drugie konto DIRECT (do ktorego nie będę mieć pełnomocnictwa).
Ja także posiadam własne konto DIRECT.
Jak w tej sutuacji będzie wyglądał mój dostęp do konta z pełnomocnitwem poprzez bankowość mobilną i internetową?
Czy konto z pełnomocnicwem zostanie "podpięte" do mojej dotychczasowej bankowości internetowej i czy zobaczę dodatkowy kafelek z kontem w aplikacji na WindowsPhone?
Pozdrawiam.
31-08-2016 18:33
Zgadza się, konto do którego jesteś pełnomocnikiem będzie widoczne w Twojej bankowości elektronicznej i mobilnej (pod warunkiem, że jest to konto indywidualne, a nie firmowe).
Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, że ten czas wypłaty II transzy będzie się zbliżać skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi, na czacie w aplikacji lub w telefonicznie Sprawdzą dokł
... 03-02-2025Jeśli ubezpieczenie zawierałeś za naszym pośrednictwem, nie musisz nic więcej robić. Wypowiedzeniem umowy ubezpieczenia zajmiemy się my.
03-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |