05-04-2018 09:30
05-04-2018 15:16
Z mojego doświadczenia: od kilku godzin do mniej więcej dwóch dni. Większość odpowiedzi pojawia się w nastepnym dniu roboczym.
Nie zawsze oczywiście jest to odpowiedź na problem, czasem tylko przyjęcie reklamacji.
05-04-2018 15:51
05-04-2018 16:58 | Edytowano: 05-04-2018 16:59
Staramy się odpowiadać jak najszybciej. W sytuacji dużej ilości zapytań ze strony naszych klientów, czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć.
05-04-2018 17:13
06-04-2018 15:44
07-04-2018 16:08
Robimy co w naszej mocy aby jak najszybciej odpowiadać na wiadomości. W sytuacji, gdy wpłynęło do nas dużo wiadomości, czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć nawet do kilku dni.
07-04-2018 16:17
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |