Odpowiedz

Brak dostępu do mudułu makler

Dzień dobry,

od kilku ładnych chwil nie mogę się dostać do modułu makler. Po kliknięciu maklera pokazuje się strona z komunikatem: 

This site can’t be reached   oraz makler.ingbank.pl took too long to respond.

 

Co robić?

 

Odpowiedz
0 Lajków
grzcyg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
17-07-2019
Wiadomość 1 z 5 (10 311 wyświetleń)

Re.: Brak dostępu do mudułu makler

OK, jest dostęp. Usterka chyba naprawiona. Czy tak?
Odpowiedz
0 Lajków
grzcyg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
17-07-2019
Wiadomość 2 z 5 (10 297 wyświetleń)

Re: Re.: Brak dostępu do mudułu makler

Faktycznie, Moduł Makler przez chwilę nie działał. Teraz już wszystko jest w najlepszym porządku Emotikon: Szczęśliwy Zapraszam do korzystania. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 3 z 5 (10 288 wyświetleń)

Re.: Brak dostępu do mudułu makler

To jest częsta praktyka w ing makler, w tym tygodniu drugi raz, szczególnie gdy na giełdzie leje się krew masz brak możliwości zarządzania swoim portfelem. Strach pomyśleć co by było gdyby był krach. Niby jest wtedy możliwość zarządzania przez telefon, ale spróbuj się wtedy dodzwonić :-) szczególnie gdy liczą się sekundy na decyzję. Po tym co pokazali w czwartek ja odpuszczam współpracę z ing makler i mocno zastanawiam się nad dalszym korzystaniem z bankowości, straciłem zaufanie do tej instytucji.
Etre
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
10-09-2019
Wiadomość 4 z 5 (10 120 wyświetleń)

Re: Re.: Brak dostępu do mudułu makler

Przykro mi, że masz takie odczucia Emotikon: Smutny faktycznie w zeszłym tygodniu mieliśmy chwilowe problemy z Modułem Makler



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
343
66
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (10 016 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy