Odpowiedz

Brak dostępu do mudułu makler

Dzień dobry,

od kilku ładnych chwil nie mogę się dostać do modułu makler. Po kliknięciu maklera pokazuje się strona z komunikatem: 

This site can’t be reached   oraz makler.ingbank.pl took too long to respond.

 

Co robić?

 

Odpowiedz
0 Lajków
grzcyg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
17-07-2019
Wiadomość 1 z 5 (9 262 wyświetleń)

Re.: Brak dostępu do mudułu makler

OK, jest dostęp. Usterka chyba naprawiona. Czy tak?
Odpowiedz
0 Lajków
grzcyg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
17-07-2019
Wiadomość 2 z 5 (9 248 wyświetleń)

Re: Re.: Brak dostępu do mudułu makler

Faktycznie, Moduł Makler przez chwilę nie działał. Teraz już wszystko jest w najlepszym porządku Emotikon: Szczęśliwy Zapraszam do korzystania. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 3 z 5 (9 239 wyświetleń)

Re.: Brak dostępu do mudułu makler

To jest częsta praktyka w ing makler, w tym tygodniu drugi raz, szczególnie gdy na giełdzie leje się krew masz brak możliwości zarządzania swoim portfelem. Strach pomyśleć co by było gdyby był krach. Niby jest wtedy możliwość zarządzania przez telefon, ale spróbuj się wtedy dodzwonić :-) szczególnie gdy liczą się sekundy na decyzję. Po tym co pokazali w czwartek ja odpuszczam współpracę z ing makler i mocno zastanawiam się nad dalszym korzystaniem z bankowości, straciłem zaufanie do tej instytucji.
Etre
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
10-09-2019
Wiadomość 4 z 5 (9 071 wyświetleń)

Re: Re.: Brak dostępu do mudułu makler

Przykro mi, że masz takie odczucia Emotikon: Smutny faktycznie w zeszłym tygodniu mieliśmy chwilowe problemy z Modułem Makler

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (8 967 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy