31-10-2019 09:42
Dzień dobry,
od kilku ładnych chwil nie mogę się dostać do modułu makler. Po kliknięciu maklera pokazuje się strona z komunikatem:
This site can’t be reached oraz makler.ingbank.pl took too long to respond.
Co robić?
31-10-2019 09:58
31-10-2019 10:24
Faktycznie, Moduł Makler przez chwilę nie działał. Teraz już wszystko jest w najlepszym porządku Zapraszam do korzystania.
03-11-2019 12:09
04-11-2019 11:29
Przykro mi, że masz takie odczucia faktycznie w zeszłym tygodniu mieliśmy chwilowe problemy z Modułem Makler
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |