03-11-2019 19:49
Witam,
W piątek wieczorem używając E-Urzędu w bankowości internetowej próbowałem założyć firmę.
Wszystko szło dobrze - uzupełniłem wszystkie pola i na samym końcu zostałem poproszony o potwierdzenie utworzenia konta firmowego przez przepisanie kodu SMS - gdy wpisałem kod konto zostało utworzone, jednakże następnie, gdy zostałem poproszony o wpisanie kodu żeby potwierdzić wysłanie wniosku, zaraz po wpisaniu kodu wyskoczył mi błąd 'Nie udało się pobrać danych. Kod błędu: 0000116. Spróbuj ponownie' i jedyne co aktualnie mogę zrobić to wcisnąć 'Dokończ' przy właśnie tym wniosku w historii, jednak błąd cały czas występuje.
Próbowałem od piątku kilkadziesiąt razy 'Dokończyć' wniosek jednak cały czas występuje ten sam błąd - dotyczy się to również aplikacji mobilnej, także po prostu wniosek utknął na tym etapie i nie mogę nic zrobić - dodam że konto firmowe zostało założone.
W załącznikach podsyłam screen z błędu.
Pozdrawiam,
Maciek
05-11-2019 06:39
Opisana przez Ciebie sytuacja wymaga weryfikacji w systemie. Proszę napisz do nas wiadomość przez Moje ING. Przeanalizujemy wówczas Twój wniosek i sprawdzimy co jest powodem tych błędów.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |