03-11-2019 19:49
Witam,
W piątek wieczorem używając E-Urzędu w bankowości internetowej próbowałem założyć firmę.
Wszystko szło dobrze - uzupełniłem wszystkie pola i na samym końcu zostałem poproszony o potwierdzenie utworzenia konta firmowego przez przepisanie kodu SMS - gdy wpisałem kod konto zostało utworzone, jednakże następnie, gdy zostałem poproszony o wpisanie kodu żeby potwierdzić wysłanie wniosku, zaraz po wpisaniu kodu wyskoczył mi błąd 'Nie udało się pobrać danych. Kod błędu: 0000116. Spróbuj ponownie' i jedyne co aktualnie mogę zrobić to wcisnąć 'Dokończ' przy właśnie tym wniosku w historii, jednak błąd cały czas występuje.
Próbowałem od piątku kilkadziesiąt razy 'Dokończyć' wniosek jednak cały czas występuje ten sam błąd - dotyczy się to również aplikacji mobilnej, także po prostu wniosek utknął na tym etapie i nie mogę nic zrobić - dodam że konto firmowe zostało założone.
W załącznikach podsyłam screen z błędu.
Pozdrawiam,
Maciek
05-11-2019 06:39
Opisana przez Ciebie sytuacja wymaga weryfikacji w systemie. Proszę napisz do nas wiadomość przez Moje ING. Przeanalizujemy wówczas Twój wniosek i sprawdzimy co jest powodem tych błędów.
Gratuluję i bardzo dziękuje za informację
28-03-2024Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |