Bankowość internetowa

Odpowiedz

Wniosek o założenie firmy - Nie udało się pobrać danych. Kod błędu: 0000116

Witam,

 

W piątek wieczorem używając E-Urzędu w bankowości internetowej próbowałem założyć firmę.

Wszystko szło dobrze - uzupełniłem wszystkie pola i na samym końcu zostałem poproszony o potwierdzenie utworzenia konta firmowego przez przepisanie kodu SMS - gdy wpisałem kod konto zostało utworzone, jednakże następnie, gdy zostałem poproszony o wpisanie kodu żeby potwierdzić wysłanie wniosku, zaraz po wpisaniu kodu wyskoczył mi błąd 'Nie udało się pobrać danych. Kod błędu: 0000116. Spróbuj ponownie' i jedyne co aktualnie mogę zrobić to wcisnąć 'Dokończ' przy właśnie tym wniosku w historii, jednak błąd cały czas występuje.

 

Próbowałem od piątku kilkadziesiąt razy 'Dokończyć' wniosek jednak cały czas występuje ten sam błąd - dotyczy się to również aplikacji mobilnej, także po prostu wniosek utknął na tym etapie i nie mogę nic zrobić - dodam że konto firmowe zostało założone.

 

W załącznikach podsyłam screen z błędu.

 

Pozdrawiam,

Maciek

Odpowiedz
0 Lajków
Kropek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-11-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 700 wyświetleń)

Re: Wniosek o założenie firmy - Nie udało się pobrać danych. Kod błędu: 0000116

Opisana przez Ciebie sytuacja wymaga weryfikacji w systemie. Proszę napisz do nas wiadomość przez Moje ING. Przeanalizujemy wówczas Twój wniosek i sprawdzimy co jest powodem tych błędów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
339
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 549 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Jak długo czekasz? Znasz powód wcześniejszej odmowy?

09-12-2024
Re.: Kredyt dokumenty elektroniczny podpis

Istnieje możliwość przyjmowania wymaganych dokumentów tj. np.: zaświadczenia o dochodzie, zaświadczenia z Urzędu Skarbowego/ZUS/KRUS z kwalifikowanym podpisem elektronicznym/kwalifikowaną pieczęcią. T

...

09-12-2024
Re.: Awaria bankomatu i utrata gotówki podczas wpłaty

Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia do działu reklamacyjnego.

09-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy