31-10-2019 09:42
Dzień dobry,
od kilku ładnych chwil nie mogę się dostać do modułu makler. Po kliknięciu maklera pokazuje się strona z komunikatem:
This site can’t be reached oraz makler.ingbank.pl took too long to respond.
Co robić?
31-10-2019 09:58
31-10-2019 10:24
Faktycznie, Moduł Makler przez chwilę nie działał. Teraz już wszystko jest w najlepszym porządku Zapraszam do korzystania.
03-11-2019 12:09
04-11-2019 11:29
Przykro mi, że masz takie odczucia faktycznie w zeszłym tygodniu mieliśmy chwilowe problemy z Modułem Makler
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |