Odpowiedz

Bledne logowanie do nowej wersji

Od wczoraj wieczora nie moge sie zalogowac do nowej (obecnej) wersji systemu. Dostaje informacje o blednym loginie/hasle, co oczywiscie nie jest prawda, bo te same dane dzialaja w starej wersji. Taka sytuacja dzieje sie przynajmniej drugi raz, tez w weekend. 

 

Czasem udaje sie zalogowac, ale w wielu miejscach systemu widze informacje "NIe udalo sie pobrac danych" a gdy odswieze strone to jestem wylogowany.

 

Czy ma to zwiazek z jakimis pracami, a jesli tak to czy nie mozna by wyswietlic bardziej adekwatnego komunikatu?

vanta
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
19-03-2017
Wiadomość 1 z 4 (12 795 wyświetleń)

Re.: Bledne logowanie do nowej wersji

Dane do logowanie w INGBankOnLine i Moim ING są dokładnie takie same tak jak napisałeś. Przez forum nie mogę sprawdzić co może być powodem tego o czym piszesz. Proponuję wyczyścić przeglądarkę i zrestartować rooter. Powinno to pomóc. Nie prowadzimy żadnych prac serwisowych stąd też nie mogę odnieść się do tego problemu. Jeżeli to o czym napisałem nie pomoże to proszę napisz do nas przez swoją bankowość elektroniczną. Sprawdzimy to.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (12 787 wyświetleń)

Re.: Bledne logowanie do nowej wersji

[ Edytowane ]

O, widzę, że nie jestem sam.

Ja też mam cały dzień problem z tym nowym systemem. Ogólnie obserwuję okresowe pojawianie się i znikanie tego od początku wprowadzenia nowego panelu tj. błędy "Nie udało się pobrać danych", "Nie udało się pobrać wiadomości", nie da się zalogować itd.

I problemem nie jest cache albo przeglądarka (a testowałem różne), tylko takie odpowiedzi z waszych serwerów (będąc już zalogowanym do panelu; przykład zakładki "Wiadomości" ale chodzi o cały panel):

Request URL: https://login.ingbank.pl/mojeing/rest/rengetmsgthrs
Request Method: POST
Status Code: 500 
Remote Address: xxx.xxx.xxx.208:443

Raz jest normalna odpowiedź z serwera (200) a po chwili błąd serwera (500).

O dziwo po zalogowaniu do starego systemu można normalnie działać...

swk
swk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
08-11-2016
Wiadomość 3 z 4 (12 765 wyświetleń)

Re.: Bledne logowanie do nowej wersji

@swk Występowały chwilowe problemy z działaniem systemu Moje ING. Przepraszamy za niedogodności.

 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
775
171
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (12 682 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Analiza wniosku

Wniosek złożony 9.02, dziś na drugim punkcie..analiza dokumentów, dosyłane ponownie zaświadczenia , zaraz minie 3 mce..Jestem załamana, bo umowa kupna nieruchomości już mi sie zakończyła 15 kwietnia. ...

28-04-2024
OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Dzień dobry mam pytanie, otóż w czerwcu kończy mi się ważność dowodu osobistego.

W zeszły piątek złożyłem wniosek o wydanie nowego i zapewne potrwa to 30dni.

Czy w tym czasie mogę założyć konto OKO BONU

...

28-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To u mnie podobnie tylko ponowne dostarczenie dokumentów zmieniło status w środę i mam rzekomy termin na przyszły tydzień w majówkę. Czy wiecie już ile się czeka na podpisanie umowy?

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy