16-03-2017 18:02
Dzień Dobry,
Proszę o informację, co powinienem zrobić w związku z komunikatem "nie udało się pobrać danych" przy próbie zamówienia karty do konta w EURO.
Kartę próbowałem zamówić zarówno przed wyjazdem z Polski, jak i będąc już za granicą. Za każdym razem próbowałem w dwóch różnych przeglądarkach (Chrome oraz IE).
Proszę także o informację, czy ING w ogóle wysyła karty za granicę oraz czy wiąże się to z jakimiś dodatkowymi kosztami.
Pozdrawim,
Paweł Bargiel
17-03-2017 18:55
Ciężko mi jednoznacznie określić co jest powodem pojawienia się takiego komunikatu. Przyczyn może być wiele, między innymi pamięć podręczna przeglądarek internetowych i plików cookies. Jeżeli problem nadal występuje to proszę przeslij do nas wiadomość w swojej bankowości elektronicznej. Sprawdzimy to.
Tymczasem możesz również spróbować zamówić kartę płatniczą w ING BankOnline. Wystarczy, że w lewym dolnym rogu wybierzesz opcję "poprzednia wersja systemu" nastepnie Karty > Zamów kartę do rachunku. Tu możesz wybrać, którą kartę mamy Ci przesłać i do jakiego konta.
Możemy wysłać kartę bezpłatnie również za granicę, natomiast w naszym systemie powinieneś mieć wprowadzony zagraniczny adres korespondencyjny. Zalecamy mimo wszystko, aby pierwsze użycie karty po jej aktywacji miało miejsce w Polsce.
Witam, kod rabatowy nie dziala na stronie De'Longhi. Użyłem dedykowanego sklepu z aplikacji, kod niby sie dodał ale cena się nie zmienia. Kontaktowałem się z De'Longi ale odesłali mnie do banku
11-02-2025Witam jak mogę odzyskać konto które zamknęłam dzisiaj .Do banku nie mogę się dodzwonić a pilnie potrzebuje tego konta .Prosze o pomoc
10-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |