Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych

Dzień Dobry,

 

Proszę o informację, co powinienem zrobić w związku z komunikatem "nie udało się pobrać danych" przy próbie zamówienia karty do konta w EURO.

 

Kartę próbowałem zamówić zarówno przed wyjazdem z Polski, jak i będąc już za granicą. Za każdym razem próbowałem w dwóch różnych przeglądarkach (Chrome oraz IE).

 

Proszę także o informację, czy ING w ogóle wysyła karty za granicę oraz czy wiąże się to z jakimiś dodatkowymi kosztami.

 

Pozdrawim,

Paweł Bargiel

Odpowiedz
0 Lajków
Pablo86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
16-03-2017
Wiadomość 1 z 2 (9 258 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych

Ciężko mi jednoznacznie określić co jest powodem pojawienia się takiego komunikatu. Przyczyn może być wiele, między innymi pamięć podręczna przeglądarek internetowych i plików cookies. Jeżeli problem nadal występuje to proszę przeslij do nas wiadomość w swojej bankowości elektronicznej. Sprawdzimy to.

Tymczasem możesz również spróbować zamówić kartę płatniczą w ING BankOnline. Wystarczy, że w lewym dolnym rogu wybierzesz opcję "poprzednia wersja systemu" nastepnie Karty > Zamów kartę do rachunku. Tu możesz wybrać, którą kartę mamy Ci przesłać i do jakiego konta.

Możemy wysłać kartę bezpłatnie również za granicę, natomiast w naszym systemie powinieneś mieć wprowadzony zagraniczny adres korespondencyjny. Zalecamy mimo wszystko, aby pierwsze użycie karty po jej aktywacji miało miejsce w Polsce.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (9 204 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Odblokowania dostępu

Dobrze, dziękuję

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Próbowałam przed chwilą znowu odblokować dostęp do konto i pomimo przekazania danych, utworzenie nowego hasła wg zgodnego z wymogami i potwierdzenia CIS SMS otrzymałam wiadomość : "Przepraszamy, coś p...

19-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy