Odpowiedz

Bledne logowanie do nowej wersji

Od wczoraj wieczora nie moge sie zalogowac do nowej (obecnej) wersji systemu. Dostaje informacje o blednym loginie/hasle, co oczywiscie nie jest prawda, bo te same dane dzialaja w starej wersji. Taka sytuacja dzieje sie przynajmniej drugi raz, tez w weekend. 

 

Czasem udaje sie zalogowac, ale w wielu miejscach systemu widze informacje "NIe udalo sie pobrac danych" a gdy odswieze strone to jestem wylogowany.

 

Czy ma to zwiazek z jakimis pracami, a jesli tak to czy nie mozna by wyswietlic bardziej adekwatnego komunikatu?

vanta
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
19-03-2017
Wiadomość 1 z 4 (13 350 wyświetleń)

Re.: Bledne logowanie do nowej wersji

Dane do logowanie w INGBankOnLine i Moim ING są dokładnie takie same tak jak napisałeś. Przez forum nie mogę sprawdzić co może być powodem tego o czym piszesz. Proponuję wyczyścić przeglądarkę i zrestartować rooter. Powinno to pomóc. Nie prowadzimy żadnych prac serwisowych stąd też nie mogę odnieść się do tego problemu. Jeżeli to o czym napisałem nie pomoże to proszę napisz do nas przez swoją bankowość elektroniczną. Sprawdzimy to.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (13 342 wyświetleń)

Re.: Bledne logowanie do nowej wersji

[ Edytowane ]

O, widzę, że nie jestem sam.

Ja też mam cały dzień problem z tym nowym systemem. Ogólnie obserwuję okresowe pojawianie się i znikanie tego od początku wprowadzenia nowego panelu tj. błędy "Nie udało się pobrać danych", "Nie udało się pobrać wiadomości", nie da się zalogować itd.

I problemem nie jest cache albo przeglądarka (a testowałem różne), tylko takie odpowiedzi z waszych serwerów (będąc już zalogowanym do panelu; przykład zakładki "Wiadomości" ale chodzi o cały panel):

Request URL: https://login.ingbank.pl/mojeing/rest/rengetmsgthrs
Request Method: POST
Status Code: 500 
Remote Address: xxx.xxx.xxx.208:443

Raz jest normalna odpowiedź z serwera (200) a po chwili błąd serwera (500).

O dziwo po zalogowaniu do starego systemu można normalnie działać...

swk
swk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
08-11-2016
Wiadomość 3 z 4 (13 320 wyświetleń)

Re.: Bledne logowanie do nowej wersji

@swk Występowały chwilowe problemy z działaniem systemu Moje ING. Przepraszamy za niedogodności.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (13 237 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
 
mam problem ze stroną logowania. Przez chwilę pokazuje się kręcące kółeczko a następnie strona jest cała pusta.
Próbowałem już tryb incognito oraz czyszczenie historii oraz ciasteczek w pr
...

19-12-2024
Re.: OKO Bonus na Start promocja do 21.08 do 1.10.2024

Żebyśmy mogli to sprawdzić, zapraszam do kontaktu na czacie w Moim ING.

19-12-2024
Regulamin konkursu „Dobrze mieć w życiu wsparcie jakiegoś fajnego lwa”

Regulamin konkursu „Dobrze mieć w życiu wsparcie jakiegoś fajnego lwa

Obowiązuje od 19 grudnia 2024 r.

 

§1 Wprowadzenie

  1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.
...

19-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy