19-03-2017 15:10
Od wczoraj wieczora nie moge sie zalogowac do nowej (obecnej) wersji systemu. Dostaje informacje o blednym loginie/hasle, co oczywiscie nie jest prawda, bo te same dane dzialaja w starej wersji. Taka sytuacja dzieje sie przynajmniej drugi raz, tez w weekend.
Czasem udaje sie zalogowac, ale w wielu miejscach systemu widze informacje "NIe udalo sie pobrac danych" a gdy odswieze strone to jestem wylogowany.
Czy ma to zwiazek z jakimis pracami, a jesli tak to czy nie mozna by wyswietlic bardziej adekwatnego komunikatu?
19-03-2017 16:13
Dane do logowanie w INGBankOnLine i Moim ING są dokładnie takie same tak jak napisałeś. Przez forum nie mogę sprawdzić co może być powodem tego o czym piszesz. Proponuję wyczyścić przeglądarkę i zrestartować rooter. Powinno to pomóc. Nie prowadzimy żadnych prac serwisowych stąd też nie mogę odnieść się do tego problemu. Jeżeli to o czym napisałem nie pomoże to proszę napisz do nas przez swoją bankowość elektroniczną. Sprawdzimy to.
19-03-2017 20:44 | Edytowano: 19-03-2017 20:45
O, widzę, że nie jestem sam.
Ja też mam cały dzień problem z tym nowym systemem. Ogólnie obserwuję okresowe pojawianie się i znikanie tego od początku wprowadzenia nowego panelu tj. błędy "Nie udało się pobrać danych", "Nie udało się pobrać wiadomości", nie da się zalogować itd.
I problemem nie jest cache albo przeglądarka (a testowałem różne), tylko takie odpowiedzi z waszych serwerów (będąc już zalogowanym do panelu; przykład zakładki "Wiadomości" ale chodzi o cały panel):
Request URL: https://login.ingbank.pl/mojeing/rest/rengetmsgthrs Request Method: POST Status Code: 500 Remote Address: xxx.xxx.xxx.208:443
Raz jest normalna odpowiedź z serwera (200) a po chwili błąd serwera (500).
O dziwo po zalogowaniu do starego systemu można normalnie działać...
20-03-2017 11:38
@swk Występowały chwilowe problemy z działaniem systemu Moje ING. Przepraszamy za niedogodności.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |