Odpowiedz

Plik CSV - nowy format inny niż w starym systemie

witam;

Problem:

Budowa nowgo pliku CSV NIE zawiera osobnego pola: nr_konta_kontrahenta.

Niestety w nowym systemie zostało połączone w jedno pole:

  • Dane adresowe kontrahenta oraz jego nr konta.

 

Nowy format utrudnia znacznie importowanie plikow csv do różnych programów ksiegowych. 

(Wiem, wiem wiodące programy ksiegowe robia to automatycznie). Istnieją też rozwiązania przeróżne mniejsze oparte na imporcie plików CSV i dla nich ta zmiana jest bardzo, bardzo trudna do rozpracowania. Łatwiej zmienić bank.

Proszę o powrót do starej budowy pliku CSV.

W wersji konta: ING Direct Business istnieje możliwość ustawienia dowolnej formy pliku CSV ale tego konta nie moze otworzyć "mała księgowość"

pozdrawiam

T.

Odpowiedz
0 Lajków
tomjand
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
10-03-2017
Wiadomość 1 z 2 (4 234 wyświetleń)

Re.: Plik CSV - nowy format inny niż w starym systemie

Dziękujemy za zgłoszenie. Przeanalizujemy możliwość zmiany pliku CSV. 

Nadal masz możliwość skorzystania z ING BankOnLine za pomocą odnośnika Poprzednia wersja w Moje ING.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 141 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Odblokowania dostępu

Dobrze, dziękuję

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Próbowałam przed chwilą znowu odblokować dostęp do konto i pomimo przekazania danych, utworzenie nowego hasła wg zgodnego z wymogami i potwierdzenia CIS SMS otrzymałam wiadomość : "Przepraszamy, coś p...

19-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy