04-03-2017 06:46
Strona po zalogowaniu (umownie pulpit).
Możliwe jest odfiltrowanie danych w pierwszej sekcji (lewa strona) „Dzisiaj”. Ustawienie konta „podstawowego” do wyświetlania danych.
W środkowej sekcji podobnie, wyjątkiem karty, ale nie ma to i tak większego znaczenia.
Teraz sedno wpisu - propozycja zmiany - prawa strona „pulpitu” - Historia.
W moim przypadku posiadam własne konto oraz jestem pełnomocnikiem do innego rachunku osobistego oraz oszczędnościowego. Być może sytuacja jest podobna w przypadku rachunków firmowych, tego akurat nie wiem.
Chciałbym w sekcji „Historia” widzieć operacje z wybranych przez siebie rachunków. Nie interesują mnie codzienne operacje na rachunku gdzie jestem pełnomocnikiem. Właściciel tego konta korzysta z niego aktywnie i „szybki” przegląd transakcji jest nieczytelny i zamazany.
Proponowana zmiana:
-opcja 1 – możliwość „wskazania” rachunków do wyświetlania historii”
-opcja 2 – alternatywny kompromis – na pulpicie pod „Historia” lista wyboru rachunków (rozwijana lista z możliwością zaznaczenia).
Pierwsza opcja wygodniejsza również w aplikacji mobilnej.
Jeśli chodzi o „appkę” to klikając w „balonik” na ekranie przed logowaniem przechodzę do sekcji logowania (PIN). Po autoryzacji wolałbym wejść bezpośrednio w historię tego rachunku.
Jeżeli się nie da, to przynajmniej wybór „Historii” powinien odnosić się tylko do mojego rachunku głównego.
Zdaje sobie sprawę, że obecnie ważniejsze jest dostosowanie funkcjonalności z poprzedniego systemu czy też nowe rozwiązania, nie mniej powyższa zmiana była pewnym myślę pozytywnym udogodnieniem.
05-03-2017 08:26
@Konto usunięte Dziękuję za Twoje ciekawe propozycje usprawnień nowej bankowości internetowej. Przesłałem je do zespołu tworzącego Moje ING. Weźmiemy je pod uwagę przy kolejnych aktualizacjach.
07-03-2017 07:51
Obecne "ukrywanie" rachunków mija się z celem.
Proponuje zwiększenie opcji „widocznych” rachunków.
Przy każdym z nich do wyboru (wielokrotnego) ukryj w [ ] historia [ ] transkacje.
Obecnie „ukryłem” rachunki. Nie mam „balonów”. O historii z prawego menu piszę powyżej.
Z uwagi na „filtr” dochodzi problem z Wykonaj transakcje. Niestety rachunki ukryte zostały również w tym miejscu i przelewu nie da się zrobić.
Nie interesuje mnie, o czym też pisałem, historia rachunku do którego mam pełnomocnictwo z pozycji pulpitu. Chciałbym jednak wciąż wykonywać z niego dyspozycje (opłata rachunków).
Skoro historia (ta z prawej) wyświetla mi operacje, to w tym wszystkim obecnie jest pewna niekonsekwencja.
Teraz obejściem jest „Moje finanse” - wybór rachunku „pełnomocnitwo” i wykonaj transakcje.
Mam nadzieje, że uda się to zmienić. Teraz jest coś za coś. Albo to albo to
08-03-2017 06:56
Masz ciekawe pomysły
Przekazałam Twoje propozycje dalej. Dziękuję za aktywne dzielenie się swoimi spostrzeżeniami.
13-03-2017 14:41
Pod loginem posiadam dwa rachunki. Powiedzmy „główne” i „pełnomocnictwo”.
Drugi z nich „ukryłem”. Aby wykonać z niego przelew muszę przejść przez Moje finanse, wybrać rachunek i z prawej strony Wykonaj transakcję.
Robię opłaty, cyklicznie miesięcznie. Standardowe za wodę, czynsz, gaz, prąd.
Każda transakcja wymaga przejścia wymienionej wyżej ścieżki.
Po zrealizowaniu dyspozycji w stopce pojawia się „chmurka” (załącznik) Potwierdzenie „Transakcja została zrealizowana i link „Wykonaj kolejną transakcję”.
Jako drugi link mamy „Zobacz historię (nazwa rachunku, w tym przypadku Pełnomocnitwo)”.
Wybieram pierwszy odnośnik. Robię kolejną dyspozycję. Transakcja nie wymaga autoryzacji.
I przychodzi powiadomienie PUSH. Zdziwienie. Wtedy orientuje się, że kolejną transakcję wykonałem z konta „głównego”, własnego.
Przekonany, że „Wykonaj kolejną transakcję” domyślnie podpowiada rachunek, z którego wykonałem poprzednią transakcję. Nie jest tak. System podpowiada rachunek „wyświetlany, domyślny”.
Oczywiście błąd jest mój. Nie zwróciłem uwagi na rachunek, który „podstawił” się do „kolejnej” transakcji. Wykonam transakcję między kontami i saldo wróciło do normy.
Rzecz w tym, że skoro mogę zobaczyć historię (link drugi, załącznik) to na dobrą sprawę głowę dałbym sobie uciąć, że podobne odniesienie jest w linku pierwszym.
Myliłem się. Pozostawiam do analizy, ewentualnej dyskusji.
14-03-2017 16:35
Sprawdzimy to. Dziękujemy, że zwóciłeś na to uwagę.
22-03-2017 21:26
Popieram to aby dokonac zmiany w wyświetlaniu "Historii". Użytkownik powinien mieć do wyboru, czy po zalogowaniu wyświetlane są ostatnie transakcje lub mają być ukryte (w przypadku "Dzisiaj" mamy możliwość wyboru czy wyświetlać aktualny stan konta lub nie wyświetlać - dlaczego nie ma tego samego przy historii?). Ponadto, może umożliwić użytkownikowi wybór konta dla którego wyświetlane są ostatnie transkacje (obecnie, jak ktoś ma kilka rachunków to wyświetlane są ze wszystkich, co jest nieczytelne).
Niestety ale nowa wersja systemu jest nieprzejrzysta. Po zalogowaniu użytkownik od razu jest "bombardowany" różnymi wartościami liczbowymi i statystykami (historia, wyświetlenie stanu kont (na szczęście można wyłączyć), wydatki w danym miesiącu). Widać, że Autorzy systemu uznali, że po każdorazowym zalogowaniu użytkownik jest zainteresowany tymi informacjami. Niestety ale to błędne założenie i zmusza użytkownika do oglądania czegoś co w danej chwili go nie interesuje. Jak ktoś będzie zainteresowany historią, to sobie kliknie w odpowiednią opcję i zapozna sie z nią, jak będzie zainteresowany miesięcznymi wydatkami to kliknie i wybierze, itp. Proszę dać do wyboru użytkownikowi z czym chce się zapoznać w danej chwili. Interfejs powinien być przejrzysty i przyjazny w użyciu, a ten nowy przez nadmiar niepotrzebnie wyświetlanej informacji taki nie jest. W starej wersji systemu można właśnie było się zapoznać z tym co nas interesuje wybierając odpowiednia opcję, czego w nowej nie ma. Ponadto, stara wersja systemu w całości się mieściła na ekranie, można było całość ogarnąć wzrokiem. Nowa wersja wymaga przewijania ekranu, co jest kolejną wadą i zmniejsza przejrzystość.
23-03-2017 21:58
@kropka_13 Zapisaliśmy Twoje sugestie. Dziękujemy
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |