Odpowiedz

Błąd z zapisem wizerunku karty

Nie wiem, czy to znów błąd czasowy, bo próbuję bezskutecznie od trzech dni zmienić wizerunek karty i za każdym razem mam ten błąd:


Wystąpił błąd. Nie udało się zapisać wizerunku karty.

 

Pokazuje się w przeglądarce. Przy próbie dodania własnego wizerunku karty w aplikacji, w ogóle wywala aplikację.

Odpowiedz
0 Lajków
merrigoth
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
23-02-2020
Wiadomość 1 z 9 (6 461 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Prosimy, spróbuj wyczyścić swoją przeglądarkę z plików cookie, plików tymczasowych i historii przeglądania. Następnie zresetuj ją i spróbuj zmienić wizerunek karty jeszcze raz. Jeśli to nie pomoże, skorzystaj z trybu incognito (prywatnego) lub innej przeglądarki.

 

Co do aplikacji, prosimy przeinstaluj ją i spróbuj wgrać wizerunek ponownie.

 

Daj znać, czy te działania pomogły.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
588
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 9 (6 426 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Dzień dobry,

Mam taki sam problem jak użytkownik wyżej, niestety tryb incognitoz czyszczenie plików i zmiana przeglądarki nie przynoszą skutku
Odpowiedz
0 Lajków
Vector711
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-01-2021
Wiadomość 3 z 9 (6 399 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Dokładnie... Próbowałam zapisywać w innym formacie ten plik graficzny. Nic to kompletnie nie dało. Wciąż ten sam błąd od kilku dni.

Odpowiedz
0 Lajków
merrigoth
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
23-02-2020
Wiadomość 4 z 9 (6 375 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

@Vector711 czy próbowałeś także przeinstalowania aplikacji? Czy możesz napisać nam, w którym momencie pojawia się komunikat u Ciebie? 

@merrigoth proszę, żebyś napisał do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to w naszym systemie. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 5 z 9 (6 297 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Przeinstalowanie też nic nie daje. W momencie gdy zatwierdza grafikę przy 1 kroku po akceptacji regulaminu i kliknięciu przycisku dalej, wyskakuje komunikat o błędzie.
Odpowiedz
0 Lajków
Vector711
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-01-2021
Wiadomość 6 z 9 (6 275 wyświetleń)

Re.: Błąd z zapisem wizerunku karty

@Vector711 @merrigoth Miałem podobny problem do dnia dzisiejszego ale koło godziny 12 Wizerunek karty przeszedł do dalszej weryfikacji.Proponował bym spróbować ponownie
wadkel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
11-01-2021
Wiadomość 7 z 9 (6 213 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Jeśli w dalszym ciągu występują u Was trudności związane ze zmianą wizerunku, proszę o kontakt na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 8 z 9 (6 196 wyświetleń)

Re.: Błąd z zapisem wizerunku karty

Faktycznie, wczoraj wieczorem karta przeszła do weryfikacji
Odpowiedz
0 Lajków
Vector711
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-01-2021
Wiadomość 9 z 9 (6 161 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
OKO bonus - ile można mieć?

Cześć,

 

Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?

Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?

 

26-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy