08-01-2021 11:00
Nie wiem, czy to znów błąd czasowy, bo próbuję bezskutecznie od trzech dni zmienić wizerunek karty i za każdym razem mam ten błąd:
Wystąpił błąd. Nie udało się zapisać wizerunku karty.
Pokazuje się w przeglądarce. Przy próbie dodania własnego wizerunku karty w aplikacji, w ogóle wywala aplikację.
09-01-2021 11:07
Prosimy, spróbuj wyczyścić swoją przeglądarkę z plików cookie, plików tymczasowych i historii przeglądania. Następnie zresetuj ją i spróbuj zmienić wizerunek karty jeszcze raz. Jeśli to nie pomoże, skorzystaj z trybu incognito (prywatnego) lub innej przeglądarki.
Co do aplikacji, prosimy przeinstaluj ją i spróbuj wgrać wizerunek ponownie.
Daj znać, czy te działania pomogły.
09-01-2021 19:12
10-01-2021 00:03
Dokładnie... Próbowałam zapisywać w innym formacie ten plik graficzny. Nic to kompletnie nie dało. Wciąż ten sam błąd od kilku dni.
10-01-2021 16:12
@Vector711 czy próbowałeś także przeinstalowania aplikacji? Czy możesz napisać nam, w którym momencie pojawia się komunikat u Ciebie?
@merrigoth proszę, żebyś napisał do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to w naszym systemie.
10-01-2021 21:01
11-01-2021 16:22
11-01-2021 23:35
Jeśli w dalszym ciągu występują u Was trudności związane ze zmianą wizerunku, proszę o kontakt na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to.
12-01-2021 09:44
... 17-10-2024
@maszaikasza:Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in
... 17-10-2024
@MateuszF:Odpowiedziałem na posty w tej samej sprawie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/dyspozycja-na-wypadek-%C5%9Bmierci-bez-wizyty-w-oddziale/m-p/44417/highlight/false#M2182
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |