Odpowiedz

Błąd z zapisem wizerunku karty

Nie wiem, czy to znów błąd czasowy, bo próbuję bezskutecznie od trzech dni zmienić wizerunek karty i za każdym razem mam ten błąd:


Wystąpił błąd. Nie udało się zapisać wizerunku karty.

 

Pokazuje się w przeglądarce. Przy próbie dodania własnego wizerunku karty w aplikacji, w ogóle wywala aplikację.

Odpowiedz
0 Lajków
merrigoth
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
23-02-2020
Wiadomość 1 z 9 (5 807 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Prosimy, spróbuj wyczyścić swoją przeglądarkę z plików cookie, plików tymczasowych i historii przeglądania. Następnie zresetuj ją i spróbuj zmienić wizerunek karty jeszcze raz. Jeśli to nie pomoże, skorzystaj z trybu incognito (prywatnego) lub innej przeglądarki.

 

Co do aplikacji, prosimy przeinstaluj ją i spróbuj wgrać wizerunek ponownie.

 

Daj znać, czy te działania pomogły.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
576
123
19-03-2018
Wiadomość 2 z 9 (5 772 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Dzień dobry,

Mam taki sam problem jak użytkownik wyżej, niestety tryb incognitoz czyszczenie plików i zmiana przeglądarki nie przynoszą skutku
Odpowiedz
0 Lajków
Vector711
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-01-2021
Wiadomość 3 z 9 (5 745 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Dokładnie... Próbowałam zapisywać w innym formacie ten plik graficzny. Nic to kompletnie nie dało. Wciąż ten sam błąd od kilku dni.

Odpowiedz
0 Lajków
merrigoth
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
23-02-2020
Wiadomość 4 z 9 (5 721 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

@Vector711 czy próbowałeś także przeinstalowania aplikacji? Czy możesz napisać nam, w którym momencie pojawia się komunikat u Ciebie? 

@merrigoth proszę, żebyś napisał do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to w naszym systemie. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 5 z 9 (5 643 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Przeinstalowanie też nic nie daje. W momencie gdy zatwierdza grafikę przy 1 kroku po akceptacji regulaminu i kliknięciu przycisku dalej, wyskakuje komunikat o błędzie.
Odpowiedz
0 Lajków
Vector711
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-01-2021
Wiadomość 6 z 9 (5 621 wyświetleń)

Re.: Błąd z zapisem wizerunku karty

@Vector711 @merrigoth Miałem podobny problem do dnia dzisiejszego ale koło godziny 12 Wizerunek karty przeszedł do dalszej weryfikacji.Proponował bym spróbować ponownie
wadkel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
11-01-2021
Wiadomość 7 z 9 (5 559 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Jeśli w dalszym ciągu występują u Was trudności związane ze zmianą wizerunku, proszę o kontakt na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 8 z 9 (5 542 wyświetleń)

Re.: Błąd z zapisem wizerunku karty

Faktycznie, wczoraj wieczorem karta przeszła do weryfikacji
Odpowiedz
0 Lajków
Vector711
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-01-2021
Wiadomość 9 z 9 (5 507 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przelew na Ukrainę

Próbowałem zrobić przelew walutowy w złotówkach i nie zadziałało (przycisk Wyślij przelew był wyszarzony jak wybrałem walutę złotówki). Natomiast z konta w Pekao S.A. zrobiłem przelew walutowy w złotó...

27-07-2024
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy