Odpowiedz

Błąd z zapisem wizerunku karty

Nie wiem, czy to znów błąd czasowy, bo próbuję bezskutecznie od trzech dni zmienić wizerunek karty i za każdym razem mam ten błąd:


Wystąpił błąd. Nie udało się zapisać wizerunku karty.

 

Pokazuje się w przeglądarce. Przy próbie dodania własnego wizerunku karty w aplikacji, w ogóle wywala aplikację.

Odpowiedz
0 Lajków
merrigoth
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
23-02-2020
Wiadomość 1 z 9 (5 403 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Prosimy, spróbuj wyczyścić swoją przeglądarkę z plików cookie, plików tymczasowych i historii przeglądania. Następnie zresetuj ją i spróbuj zmienić wizerunek karty jeszcze raz. Jeśli to nie pomoże, skorzystaj z trybu incognito (prywatnego) lub innej przeglądarki.

 

Co do aplikacji, prosimy przeinstaluj ją i spróbuj wgrać wizerunek ponownie.

 

Daj znać, czy te działania pomogły.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 9 (5 368 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Dzień dobry,

Mam taki sam problem jak użytkownik wyżej, niestety tryb incognitoz czyszczenie plików i zmiana przeglądarki nie przynoszą skutku
Odpowiedz
0 Lajków
Vector711
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-01-2021
Wiadomość 3 z 9 (5 341 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Dokładnie... Próbowałam zapisywać w innym formacie ten plik graficzny. Nic to kompletnie nie dało. Wciąż ten sam błąd od kilku dni.

Odpowiedz
0 Lajków
merrigoth
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
23-02-2020
Wiadomość 4 z 9 (5 317 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

@Vector711 czy próbowałeś także przeinstalowania aplikacji? Czy możesz napisać nam, w którym momencie pojawia się komunikat u Ciebie? 

@merrigoth proszę, żebyś napisał do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to w naszym systemie. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 5 z 9 (5 239 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Przeinstalowanie też nic nie daje. W momencie gdy zatwierdza grafikę przy 1 kroku po akceptacji regulaminu i kliknięciu przycisku dalej, wyskakuje komunikat o błędzie.
Odpowiedz
0 Lajków
Vector711
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-01-2021
Wiadomość 6 z 9 (5 217 wyświetleń)

Re.: Błąd z zapisem wizerunku karty

@Vector711 @merrigoth Miałem podobny problem do dnia dzisiejszego ale koło godziny 12 Wizerunek karty przeszedł do dalszej weryfikacji.Proponował bym spróbować ponownie
wadkel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
11-01-2021
Wiadomość 7 z 9 (5 155 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Jeśli w dalszym ciągu występują u Was trudności związane ze zmianą wizerunku, proszę o kontakt na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 8 z 9 (5 138 wyświetleń)

Re.: Błąd z zapisem wizerunku karty

Faktycznie, wczoraj wieczorem karta przeszła do weryfikacji
Odpowiedz
0 Lajków
Vector711
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-01-2021
Wiadomość 9 z 9 (5 103 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy