08-01-2021 11:00
Nie wiem, czy to znów błąd czasowy, bo próbuję bezskutecznie od trzech dni zmienić wizerunek karty i za każdym razem mam ten błąd:
Wystąpił błąd. Nie udało się zapisać wizerunku karty.
Pokazuje się w przeglądarce. Przy próbie dodania własnego wizerunku karty w aplikacji, w ogóle wywala aplikację.
09-01-2021 11:07
Prosimy, spróbuj wyczyścić swoją przeglądarkę z plików cookie, plików tymczasowych i historii przeglądania. Następnie zresetuj ją i spróbuj zmienić wizerunek karty jeszcze raz. Jeśli to nie pomoże, skorzystaj z trybu incognito (prywatnego) lub innej przeglądarki.
Co do aplikacji, prosimy przeinstaluj ją i spróbuj wgrać wizerunek ponownie.
Daj znać, czy te działania pomogły.
09-01-2021 19:12
10-01-2021 00:03
Dokładnie... Próbowałam zapisywać w innym formacie ten plik graficzny. Nic to kompletnie nie dało. Wciąż ten sam błąd od kilku dni.
10-01-2021 16:12
@Vector711 czy próbowałeś także przeinstalowania aplikacji? Czy możesz napisać nam, w którym momencie pojawia się komunikat u Ciebie?
@merrigoth proszę, żebyś napisał do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to w naszym systemie.
10-01-2021 21:01
11-01-2021 16:22
11-01-2021 23:35
Jeśli w dalszym ciągu występują u Was trudności związane ze zmianą wizerunku, proszę o kontakt na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to.
12-01-2021 09:44
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |