04-02-2019 17:39
Apple wraz ze swoimi nowymi systemami wprowadził świetne udogodnienie wstawiające kody SMS zatwierdzające transakcje bezpośrednio do formularza przeglądarki Safari. Dzięki temu nie musimy przepisywać kodu ręcznie. Jest to szczególne użyteczne kiedy pracujemy na tandemie Mac+iPhone.
Niestety kody z ING nie są poprawnie rozpoznawane przez co udogodnienie działa nieprawidłowo. Domyślam się, że problem wynika z tego, że w wiadomości z ING kod z SMS nie jest oddzielony od pozostałych treści spacjami. Powodem może być też nr rachunku oddzielony od pozostałej treści spacjami i podawany przed kodem. Prośba o potestowanie i poprawienie szablonu treści z kodem SMS.
Użytkownicy komputerów Mac liczą na Was.
05-02-2019 18:02
Dziękujemy za sugestie, przekazałem je do odpowiedniego zespołu, który sprawdzi poprawność uzupełniania się tych kodów. Jeśli ecosystem Apple'a daje takie możliwości, to masz rację wygodnie by było z nich korzystać.
21-02-2019 19:49
28-03-2019 21:08
Czy coś się w tej kwestii zadziało? Jeszcze jakieś 2 tygodnie temu działało, obecnie z tego co widzę zmienił się kod SMS i nie działa . Da się coś z tym zrobić?
29-03-2019 08:45
Nie jest to zależne od nas. Apple ma swój algorytm, według, którego niektóre treści z smsów autouzupełniają się, a inne nie. Faktycznie nie wszystkie nasze smsy autoryzacyjne są zbudowane w ten sam sposób. Jednak nawet jak podjęliśmy próbę zmiany części z nich (m.in. pod autouzupełnianie), to po aktualizacji iOS ponownie przestają lub zaczynają się autouzupełniać.
29-03-2019 10:12
Monika, dzięki za odpowiedź, ale nie do końca się z nią zgodzę . Jako programista znam się nieco na applowym SDK i całkowicie zgadzam się w aspekcie tego, że uczenie maszynowe robi to po swojemu, natomiast dość prosta zmiana rozwiązuje problem. Oczywiście jest wiele sposobów, ale ten działa "od ręki" . Wystarczy przerzucić kod na koniec SMS oddzielony spacją np: bla bla bla. Kod: 111111 .
Miesięcznie firmowo robie kilkaset przelewów. Większość z nich w ciągu 2 dni. Uwierzcie mi, że brak tej funkcjonalności to jest coś dla czego zastanawiałem się nad przeniesieniem konta do innego banku.
Dzięki za odpowiedź i trzymam kciuki aby się udało (chociażby w bankowości indywidualnej)
04-04-2019 12:30
@KJ Mamy wypracowane standardy dotyczące konstrukcji treści SMS autoryzacyjnych. Analizy przez nas przeprowadzone wykazały, że algorytmy autouzupełniania w iOS zmieniają się wraz z kolejnymi wersjami i ich działanie nie jest jednoznaczne. W związku z tym, w chwili obecnej nie planujemy zmiany treści SMS autoryzacyjnych, celem dostosowania do mechanizmu autouzupełniania w iOS.
04-04-2019 12:33
Cóż, szkoda, ale dziękuję za odpowiedź.
05-05-2019 15:54 | Edytowano: 05-05-2019 15:57
Ta odpowiedź bardzo mnie wkurzyła: „Mamy swoje sposoby działania i nie będziemy ich zmieniać, by nadążyć za otaczającym nas światem”.
Przepraszam, ale to nie są żadne standardy, tylko ignorancja.
Na dowód załączam bezpłatny fidbek na przykładzie SMSa z potwierdzeniem wykonania transakcji.
Ta wiadomość nie jest nawet zgodna z zasadami INTERPUNKCJI JĘZYKA POLSKIEGO, nie mówiąc o międzynarodowym standardzie zapisu daty i czasu.
Jedyny standard, jaki tu widzę to jawna ignorancja standardów.
PS. Na dawnej maturze trzy błędy interpunkcyjne liczono jako jeden ortograficzny.
05-05-2019 22:13
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |