Odpowiedz

Aktywacja konta

Witam, namówiłam moją mamę na założenie konta. Była w oddziale , potwierdziła swoją tożsamość , aktywacja konta miała nastąpić przez internet po otrzymaniu listu poleconego z kodem aktywacyjnym . Minął miesiąc , kod nie dotarł . Na infolinii nie bardzo mogą pomoc. Mama poszła dziś do oddziału żeby to zmienić na SMS aktywacyjny . Ale niestety nadal pokazuje się komunikat z prośba o wpisanie kodu z listu . Czy nikt nie może tego zmienić ?
Pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
Agawi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 226 wyświetleń)

Re: Aktywacja konta

@Agawi Cieszę się, że Twoja mama otworzyła u nas konto i przepraszam, za kłopoty z aktywacją bankowości internetowej. Standardowo w oddziale nie wydajemy/ wysyłamy już takich kopert i specjalista powinien aktywować Twojej mamie bankowość od razu na miejscu. Proszę, podejdźcie jeszcze raz do oddziału żeby aktywować bankowość. Niestety przez telefon nie jesteśmy w stanie tego zrobić. Jeśli pojawi się kłopot, to poproście specjalistę o konsultację sprawy ze swoim wsparciem przez telefon. Mam nadzieję, że tym razem wszystko się uda i Twoja mama zacznie w końcu korzystać z Mojego ING Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
598
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 175 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Saldo z poprzedniego miesiąca przy zajęciu egzekucyjnym

Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za

...

28-01-2025
Re.: Wypowiedzenie konta

W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.

27-01-2025
Re.: Konto Active

Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie

...

27-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy