Odpowiedz

Aktywacja konta

Witam, namówiłam moją mamę na założenie konta. Była w oddziale , potwierdziła swoją tożsamość , aktywacja konta miała nastąpić przez internet po otrzymaniu listu poleconego z kodem aktywacyjnym . Minął miesiąc , kod nie dotarł . Na infolinii nie bardzo mogą pomoc. Mama poszła dziś do oddziału żeby to zmienić na SMS aktywacyjny . Ale niestety nadal pokazuje się komunikat z prośba o wpisanie kodu z listu . Czy nikt nie może tego zmienić ?
Pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
Agawi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 630 wyświetleń)

Re: Aktywacja konta

@Agawi Cieszę się, że Twoja mama otworzyła u nas konto i przepraszam, za kłopoty z aktywacją bankowości internetowej. Standardowo w oddziale nie wydajemy/ wysyłamy już takich kopert i specjalista powinien aktywować Twojej mamie bankowość od razu na miejscu. Proszę, podejdźcie jeszcze raz do oddziału żeby aktywować bankowość. Niestety przez telefon nie jesteśmy w stanie tego zrobić. Jeśli pojawi się kłopot, to poproście specjalistę o konsultację sprawy ze swoim wsparciem przez telefon. Mam nadzieję, że tym razem wszystko się uda i Twoja mama zacznie w końcu korzystać z Mojego ING Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
533
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 579 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Trzymam kciuki za pozytywną i szybką decyzję dla Ciebie 🙂

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Gratuluję i bardzo dziękuje za informację Emotikon: Szczęśliwy

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy