Odpowiedz

Autouzupełnianie kodu z SMS w Safari

Apple wraz ze swoimi nowymi systemami wprowadził świetne udogodnienie wstawiające kody SMS zatwierdzające transakcje bezpośrednio do formularza przeglądarki Safari. Dzięki temu nie musimy przepisywać kodu ręcznie. Jest to szczególne użyteczne kiedy pracujemy na tandemie Mac+iPhone. 

 

Niestety kody z ING nie są poprawnie rozpoznawane przez co udogodnienie działa nieprawidłowo. Domyślam się, że problem wynika z tego, że w wiadomości z ING kod z SMS nie jest oddzielony od pozostałych treści spacjami. Powodem może być też nr rachunku oddzielony od pozostałej treści spacjami i podawany przed kodem. Prośba o potestowanie i poprawienie szablonu treści z kodem SMS.

 

Użytkownicy komputerów Mac liczą na Was.

Odpowiedz
0 Lajków
mszymans
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
29-01-2019
Wiadomość 1 z 20 (21 204 wyświetleń)

Re: Autouzupełnianie kodu z SMS w Safari

Dziękujemy za sugestie, przekazałem je do odpowiedniego zespołu, który sprawdzi poprawność uzupełniania się tych kodów. Jeśli ecosystem Apple'a daje takie możliwości, to masz rację wygodnie by było z nich korzystać.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
PatrycjuszJ
Były moderator
Były moderator icon
19
6
26-11-2018
Wiadomość 2 z 20 (21 165 wyświetleń)

Re.: Autouzupełnianie kodu z SMS w Safari

Wprowadzanie kodów z sms w przeglądarce Safari w bankowości elektronicznej ING działa znakomicie od samego wprowadzenia tej opcji przez Apple Emotikon: Mrugający

Jeśli moja odpowiedz jest dla Ciebie pomocna proszę o Like jako motywację do działania Emotikon: Bardzo szczęśliwy Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 3 z 20 (21 023 wyświetleń)

Re: Autouzupełnianie kodu z SMS w Safari

Czy coś się w tej kwestii zadziało? Jeszcze jakieś 2 tygodnie temu działało, obecnie z tego co widzę zmienił się kod SMS i nie działa Emotikon: Smutny. Da się coś z tym zrobić?

Odpowiedz
0 Lajków
KJ
KJ
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
2
28-03-2019
Wiadomość 4 z 20 (20 709 wyświetleń)

Re: Autouzupełnianie kodu z SMS w Safari

Nie jest to zależne od nas. Apple ma swój algorytm, według, którego niektóre treści z smsów autouzupełniają się, a inne nie. Faktycznie nie wszystkie nasze smsy autoryzacyjne są zbudowane w ten sam sposób. Jednak nawet jak podjęliśmy próbę zmiany części z nich (m.in. pod autouzupełnianie), to po aktualizacji iOS ponownie przestają lub zaczynają się autouzupełniać.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
626
119
04-09-2015
Wiadomość 5 z 20 (20 663 wyświetleń)

Re: Autouzupełnianie kodu z SMS w Safari

Monika, dzięki za odpowiedź, ale nie do końca się z nią zgodzę Emotikon: Szczęśliwy. Jako programista znam się nieco na applowym SDK i całkowicie zgadzam się w aspekcie tego, że uczenie maszynowe robi to po swojemu, natomiast dość prosta zmiana rozwiązuje problem. Oczywiście jest wiele sposobów, ale ten działa "od ręki" Emotikon: Szczęśliwy. Wystarczy przerzucić kod na koniec SMS oddzielony spacją np: bla bla bla. Kod: 111111 .

 

Miesięcznie firmowo robie kilkaset przelewów. Większość z nich w ciągu 2 dni. Uwierzcie mi, że brak tej funkcjonalności to jest coś dla czego zastanawiałem się nad przeniesieniem konta do innego banku.

 

Dzięki za odpowiedź i trzymam kciuki aby się udało (chociażby w bankowości indywidualnej) Emotikon: Szczęśliwy

KJ
KJ
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
2
28-03-2019
Wiadomość 6 z 20 (20 654 wyświetleń)

Re: Autouzupełnianie kodu z SMS w Safari

@KJ Mamy wypracowane standardy dotyczące konstrukcji treści SMS autoryzacyjnych. Analizy przez nas przeprowadzone wykazały, że algorytmy autouzupełniania w iOS zmieniają się wraz z kolejnymi wersjami i ich działanie nie jest jednoznaczne. W związku z tym, w chwili obecnej nie planujemy zmiany treści SMS autoryzacyjnych, celem dostosowania do mechanizmu autouzupełniania w iOS. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 20 (20 274 wyświetleń)

Re: Autouzupełnianie kodu z SMS w Safari

Cóż, szkoda, ale dziękuję za odpowiedź.

Odpowiedz
0 Lajków
KJ
KJ
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
2
28-03-2019
Wiadomość 8 z 20 (20 272 wyświetleń)

Re: Autouzupełnianie kodu z SMS w Safari

[ Edytowane ]

Ta odpowiedź bardzo mnie wkurzyła: „Mamy swoje sposoby działania i nie będziemy ich zmieniać, by nadążyć za otaczającym nas światem”.

 

Przepraszam, ale to nie są żadne standardy, tylko ignorancja. 

 

Na dowód załączam bezpłatny fidbek na przykładzie SMSa z potwierdzeniem wykonania transakcji. 

 

Ta wiadomość nie jest nawet zgodna z zasadami INTERPUNKCJI JĘZYKA POLSKIEGO, nie mówiąc o międzynarodowym standardzie zapisu daty i czasu.

 

Jedyny standard, jaki tu widzę to jawna ignorancja standardów. 

 

PS. Na dawnej maturze trzy błędy interpunkcyjne liczono jako jeden ortograficzny. 

marekkowalczyk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
8
22-02-2018
Wiadomość 9 z 20 (19 631 wyświetleń)

Re: Autouzupełnianie kodu z SMS w Safari

Wygląd i treści SMS z ING jest masakryczna i ciagle zastanawiam się co mnie w tym banku trzyma z Apple Pay porażają ale ok wprowadzono, własne kategorie transakcji nie niemotą wprowadzić bo po co ale wiele osób o to prosi, treść wiadomości SMS sztucznie oszczędzane na ilości znaków i w ogóle nie czytelne dziecko z 3 podstawówki by lepiej napisało tego typu SMS, Punkty ING Expres to kolejna porażają można założyć konto i tyle nawet aneksu do zwyczajnej umowy się nie podpisze rozumiem ze to punkty bezgotówkowe ale czy maja jakiś większy cel niż zaczepianie i werbowanie ludzi do założenia konta w centrach handlowych ??? , jędrne co mnie tak naprawdę trzyma w ING to natychmiastowe przelewy między klientami banku bo większość tego typu przelewów które muszę realizować w trybie natychmiastowym jest z klientami ING


Na koniec dodam ze największa żenada jest to co odpisują nam moderatorzy nie mam do nich bezpośrednio pretensji bo to ich praca i wykonują tylko plecenia swoich przełożonych i to tu widzę problem tej całej patologi banku jak bank który mówi ze „ Mówimy po prostu „ może prowadzić tak patologiczna i lekceważąca rozmowę z klientem

Opamiętajcie się bo pieniądze to nie wszystko ale jesteście biznesem który musi zarabiać lecz to najważniejszy powinien być klient bo na nim zarabiacie pamiętajcie ze moc internetu jest wielka i jedna osoba może zbuntować bardzo dużo ilość waszych niezadowolonych klientów i momentalnie przejdą do innego banku nawet tracąc 1 % klientów średniego szczebla odebrałby wam ogromne zyski a waszymi działaniami kierujecie się w stronę takiego buntu klientów waszego banku
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 10 z 20 (19 614 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Trzymam kciuki za pozytywną i szybką decyzję dla Ciebie 🙂

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Gratuluję i bardzo dziękuje za informację Emotikon: Szczęśliwy

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy