15-05-2019 12:44
@KJ:Miesięcznie firmowo robie kilkaset przelewów. Większość z nich w ciągu 2 dni.
Chyba prościej byłoby zaimportować je jako paczki przelewów.
15-05-2019 13:04
Niestety nie w tym przypadku. Przelew musi zostać zrobiony w momencie kiedy będzie taka dyspozycja. W tym też momencie nie wiem jeszcze jaki będzie następny i kiedy. Sprowadza się to do tego, że niestety paczki się w tym przypadku nie sprawdzą.
10-02-2020 21:49
11-02-2020 10:57
Ogólnie ostatnio problemem sms z kodem z Ing jest to ze podawany jest tam nr. zlecenia i kod autoryzacyjny i niestety ale to gubi system autoimportmowania kodów, pisałem o tym już nie raz z Ing ale tak jak Lubie ten bank i nie planuje jego zmiany to wielkim problemem jest ze mając takie narzędzie jak to forum gdzie użytkownicy dużo ciekawych pomysłów i rozwiązań daje wykorzystanie tego jest znikome jak nie zerowe a odpowiedzi są zawsze wymijające
12-02-2020 11:11
K_S mimo upływu czasu, nasze stanowisko nie zmieniło się w tej materii. Nam, czyli bankowi zależy, abyś samodzielnie odczytał kod i dyspozycję, którą zlecasz. Rozumiem, że Ty wolisz inaczej, łatwiej. My zgodnie z dyrektywą PSD2 musimy dbać o bezpieczeństwo zlecanych transakcji. To czy używany przez Ciebie smartfon ma mechanizm automatycznego uzupełniania i czy realizuje tę funkcję, nie wpływa na nasze cele bezpieczeństwa. W tym względzie nie będziemy modyfikować wiadomości sms, w kierunku ich automatycznego uzupełniania.
12-02-2020 15:46
Aaa OK. Czyli rozumiem, że na koncie sp. z o.o. oraz działalności nie dbacie o zabezpieczenia i PSD2 bo tam jakoś działa?
Zmiany i modyfikacje szablonów i podobnych spraw również działają z przepisaniem kodu...
13-02-2020 03:00
Skoro tak dbacie o bezpieczeństwo to czemu jedne sms wysyłacie z nr. transakcji przy przelewach co gubi auto uzupełnianie a inne bez czyli np. zmiany na konie itp. i wtedy działa, bądźcie bardziej adekwatni skoro już tak się upieracie przy robieniu nam pod górkę, ja nie mam pretensji do moderatorów i osób które nam odpisują lecz uważam ze patologia jest odgórna bo niby bezpieczeństwo a z drugiej strony w nieco innej sytuacji już tego nie stosujecie, bo coautj kopiowanie moze wyłudzić przelew ??? a jak zrobie zlecenie na przelew np. na następny dzień to już sms jest prostszy z jednym kodem cyfrowym czyli tym właściwym, nie jestem za zwalnianiem ludzi z pracy i karaniem ale weźcie zmieńcie osoby decyzyjne bo to jest już śmieszne co sie dzieje, pisałem ze nie chce zmieniać banku ale kiedy bym nie brał udziału w jakiejś dyskusji o udogodnieniach to odpowiedzi ośmieszają ING Bank Śląski i tu powtórzę ze administratorzy forum nie są niczemu winni tylko przekazują nam te głupie odpowiedzi bo takie mają wytyczne odgórne i nie zmienią tego dopóki osoby decyzyjne nie zechcą najlepszy przykład w tym temacie Apple Pay wszyscy mogli informować o szczegółach tj. inne banki tylko ING nie czyli opcje były 3 albo Ing nie radziło sobie z wprowadzeniem Apple Pay , albo mieli klientów gdzieś i robili co chcieli wciskając nam ze nie mogą powiedzieć nie wiedzą nawet 8 godzin przed oficjalnym komunikatem pisaliście ze nie wiecie kiedy będzie wprowadzone i nie możecie informować o szczegółach ( możecie sprawdzić jak nie wierzycie bo ja sprawdziłem pisząc to ) lub opcja trzecie ze ING Bank Śląski jest najgorszym negocjatorem w śrut polskich banków które wprowadziły Apple Pay i zawarło totalnie badziewną umowę z Apple odnośnie płatności mobilnych ze nie mogło jako jedyny bank nic powiedzieć co totalnie pogrąża Bank w oczach klientów , przykład PKO BP mieli problemy z wprowadzeniem Apple Pay i 2 razy przekładali termin troche porażka ale tylko trochę bo byli szerzy ze swoimi klientami i informowali o wszystkim na bierząco i z poślizgiem ale wprowadzili Apple Pay...
02-03-2020 08:41
Przejrzeliśmy treści SMSów generowanych w ING Business. Przyznajemy, że już dziś są w nich niespójności, które zauważył między innymi K_S. Jednocześnie całkowicie popieramy idee skopiowania kodu autoryzacyjnego. Rozwiązanie to jest szczególnie pomocne osobom niedowidzącym, które korzystają z technologii wspierających ich w codziennej pracy.
Będziemy systematycznie poprawiać kody SMS, tak by każdy dał się skopiować.
29-05-2020 13:34
Jakoś powoli to idzie… Czy mam podesłać gotowe szablony takich SMS-ów?
Zrobię je w godzinę przy herbacie…
01-06-2020 08:31
@marekkowalczyk Każda zmiana którą wprowadzamy podlega nie tylko na fizycznej zmianie szablonów. Proces ten, jak każdy inny podlega pełnej procedurze. Jesteśmy już na ukończeniu prac. Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |