15-05-2019 12:44
@KJ:Miesięcznie firmowo robie kilkaset przelewów. Większość z nich w ciągu 2 dni.
Chyba prościej byłoby zaimportować je jako paczki przelewów.
15-05-2019 13:04
Niestety nie w tym przypadku. Przelew musi zostać zrobiony w momencie kiedy będzie taka dyspozycja. W tym też momencie nie wiem jeszcze jaki będzie następny i kiedy. Sprowadza się to do tego, że niestety paczki się w tym przypadku nie sprawdzą.
10-02-2020 21:49
11-02-2020 10:57
Ogólnie ostatnio problemem sms z kodem z Ing jest to ze podawany jest tam nr. zlecenia i kod autoryzacyjny i niestety ale to gubi system autoimportmowania kodów, pisałem o tym już nie raz z Ing ale tak jak Lubie ten bank i nie planuje jego zmiany to wielkim problemem jest ze mając takie narzędzie jak to forum gdzie użytkownicy dużo ciekawych pomysłów i rozwiązań daje wykorzystanie tego jest znikome jak nie zerowe a odpowiedzi są zawsze wymijające
12-02-2020 11:11
K_S mimo upływu czasu, nasze stanowisko nie zmieniło się w tej materii. Nam, czyli bankowi zależy, abyś samodzielnie odczytał kod i dyspozycję, którą zlecasz. Rozumiem, że Ty wolisz inaczej, łatwiej. My zgodnie z dyrektywą PSD2 musimy dbać o bezpieczeństwo zlecanych transakcji. To czy używany przez Ciebie smartfon ma mechanizm automatycznego uzupełniania i czy realizuje tę funkcję, nie wpływa na nasze cele bezpieczeństwa. W tym względzie nie będziemy modyfikować wiadomości sms, w kierunku ich automatycznego uzupełniania.
12-02-2020 15:46
Aaa OK. Czyli rozumiem, że na koncie sp. z o.o. oraz działalności nie dbacie o zabezpieczenia i PSD2 bo tam jakoś działa?
Zmiany i modyfikacje szablonów i podobnych spraw również działają z przepisaniem kodu...
13-02-2020 03:00
Skoro tak dbacie o bezpieczeństwo to czemu jedne sms wysyłacie z nr. transakcji przy przelewach co gubi auto uzupełnianie a inne bez czyli np. zmiany na konie itp. i wtedy działa, bądźcie bardziej adekwatni skoro już tak się upieracie przy robieniu nam pod górkę, ja nie mam pretensji do moderatorów i osób które nam odpisują lecz uważam ze patologia jest odgórna bo niby bezpieczeństwo a z drugiej strony w nieco innej sytuacji już tego nie stosujecie, bo coautj kopiowanie moze wyłudzić przelew ??? a jak zrobie zlecenie na przelew np. na następny dzień to już sms jest prostszy z jednym kodem cyfrowym czyli tym właściwym, nie jestem za zwalnianiem ludzi z pracy i karaniem ale weźcie zmieńcie osoby decyzyjne bo to jest już śmieszne co sie dzieje, pisałem ze nie chce zmieniać banku ale kiedy bym nie brał udziału w jakiejś dyskusji o udogodnieniach to odpowiedzi ośmieszają ING Bank Śląski i tu powtórzę ze administratorzy forum nie są niczemu winni tylko przekazują nam te głupie odpowiedzi bo takie mają wytyczne odgórne i nie zmienią tego dopóki osoby decyzyjne nie zechcą najlepszy przykład w tym temacie Apple Pay wszyscy mogli informować o szczegółach tj. inne banki tylko ING nie czyli opcje były 3 albo Ing nie radziło sobie z wprowadzeniem Apple Pay , albo mieli klientów gdzieś i robili co chcieli wciskając nam ze nie mogą powiedzieć nie wiedzą nawet 8 godzin przed oficjalnym komunikatem pisaliście ze nie wiecie kiedy będzie wprowadzone i nie możecie informować o szczegółach ( możecie sprawdzić jak nie wierzycie bo ja sprawdziłem pisząc to ) lub opcja trzecie ze ING Bank Śląski jest najgorszym negocjatorem w śrut polskich banków które wprowadziły Apple Pay i zawarło totalnie badziewną umowę z Apple odnośnie płatności mobilnych ze nie mogło jako jedyny bank nic powiedzieć co totalnie pogrąża Bank w oczach klientów , przykład PKO BP mieli problemy z wprowadzeniem Apple Pay i 2 razy przekładali termin troche porażka ale tylko trochę bo byli szerzy ze swoimi klientami i informowali o wszystkim na bierząco i z poślizgiem ale wprowadzili Apple Pay...
02-03-2020 08:41
Przejrzeliśmy treści SMSów generowanych w ING Business. Przyznajemy, że już dziś są w nich niespójności, które zauważył między innymi K_S. Jednocześnie całkowicie popieramy idee skopiowania kodu autoryzacyjnego. Rozwiązanie to jest szczególnie pomocne osobom niedowidzącym, które korzystają z technologii wspierających ich w codziennej pracy.
Będziemy systematycznie poprawiać kody SMS, tak by każdy dał się skopiować.
29-05-2020 13:34
Jakoś powoli to idzie… Czy mam podesłać gotowe szablony takich SMS-ów?
Zrobię je w godzinę przy herbacie…
01-06-2020 08:31
@marekkowalczyk Każda zmiana którą wprowadzamy podlega nie tylko na fizycznej zmianie szablonów. Proces ten, jak każdy inny podlega pełnej procedurze. Jesteśmy już na ukończeniu prac. Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości
Dzień dobry,
wejście do saloniku dla użytkownika Platynowej karty kredytowej Mastercard (4 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD) oraz osób towarzyszących (2 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD z
Dzień dobry,
w tej chwili nie wyszukasz i nie opłacisz parkingów w Gdyni. Jeśli chcesz parkować w tym mieście, skorzystaj z tradycyjnego parkomatu. W pozostałych miastach nasza usługa działa prawidłowo
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |