17-06-2022 02:31
Czy drogie ING kiedyś do swojego systemu zaaplikuje opcje - wyślij potwierdzenie na maila podczas wykonywania przelewu?
Dzisiaj wygląda to tak - zrób przelew, wejdź w historię, wydrukuj potwierdzenie, zapisz na dysku, wejdź w konto mailowe, załącz załącznik i wyślij.
A tak od razu człowiek robi przelew a za chwile ma potwierdzenie na mailu. Wchodzi w pocztę, przekaż dalej i po temacie.
18-06-2022 07:06 | Edytowano: 18-06-2022 07:15
Dziękujemy za Twoją sugestię, natomiast obecnie nie mamy w najbliższych planach wprowadzenia takiej funkcjonalności. Nie wykluczamy takiej możliwości w przyszłości. Pamiętaj, proszę, że korzystając z pobierania potwierdzenia w aplikacji mobilnej, możesz wybrać zarówno zapisanie tego dokumentu, jak i przesłanie go od razu na mejla.
18-06-2022 11:47
Jeśli chodzi o aplikację, to wiem o takiej funkcji. Ale mimo wszystko brakuje tego w Waszym systemie bankowości na przeglądarce przy korzystaniu z komputera.
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |