17-06-2022 02:31
Czy drogie ING kiedyś do swojego systemu zaaplikuje opcje - wyślij potwierdzenie na maila podczas wykonywania przelewu?
Dzisiaj wygląda to tak - zrób przelew, wejdź w historię, wydrukuj potwierdzenie, zapisz na dysku, wejdź w konto mailowe, załącz załącznik i wyślij.
A tak od razu człowiek robi przelew a za chwile ma potwierdzenie na mailu. Wchodzi w pocztę, przekaż dalej i po temacie.
18-06-2022 07:06 | Edytowano: 18-06-2022 07:15
Dziękujemy za Twoją sugestię, natomiast obecnie nie mamy w najbliższych planach wprowadzenia takiej funkcjonalności. Nie wykluczamy takiej możliwości w przyszłości. Pamiętaj, proszę, że korzystając z pobierania potwierdzenia w aplikacji mobilnej, możesz wybrać zarówno zapisanie tego dokumentu, jak i przesłanie go od razu na mejla.
18-06-2022 11:47
Jeśli chodzi o aplikację, to wiem o takiej funkcji. Ale mimo wszystko brakuje tego w Waszym systemie bankowości na przeglądarce przy korzystaniu z komputera.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |