12-06-2022 23:03 | Edytowano: 12-06-2022 23:06
Niedawno założyłem spółkę zoo co wiązało się z zainstalowaniem nowej aplikacji mobilnej ING Business. Na koncie prywatnym i firmowym (dział. gopodarcza) miałem uruchomione powiadomienia PUSH i działały bez zarzutu. Natomiast nie widzę takiej opcji na Ing Business - ani w aplikacji (te ustawienia są bardzo ubogie) ani na koncie. Moje pytanie. Czy w ogóle da się ustawić powiadomienia Push w aplikacji Ing Business, a jeśli tak to jak?
12-06-2022 23:54
13-06-2022 16:11
Powiadomienia SMS przyszły rano. Na razie muszą zastąpić powiadomienia Push - tych chyba nie ma jeszcze. Prośba do Mod'a żeby przekazać gdzie trzeba prośbę o uruchomienie powiadomień Push w aplikacji Ing Business.
13-06-2022 20:15
W ING Business nie ma opcji powiadomień PUSH. W bankowości przeglądarkowej można ustawić powiadomienia SMS. Koszt jednego SMS-a zgodnie z aktualną Tabelą Opłat i Prowizji to 0,25 zł. Dziękuję za Twoją opinię w tej sprawie - zapisałam ją i przekazałam do odpowiedniego zespołu.
16-08-2022 12:44
Zostałem przymusowo zmigrowany z Moje ING do ING Business i straciłem możliwość otrzymywania powiadomień PUSH o przelewach przychodzących. Jestem bardzo zawiedziony. Po co migrować klientów do systemu z niepełną funkcjonalnością?
23-08-2022 12:14
Niestety, faktycznie póki co nie mamy takiej opcji Prosimy, skontaktuj się ze specjalistami z zakresu kont firmowych, aby poznać dostępne rozwiązania w tym zakresie. Specjaliści są dostępni od 8:00 do 18:00 pod numerem +48 32 357 00 24
27-10-2022 17:09
28-10-2022 17:27
Pushe dalej nie są dostępne w aplikacji, ale klienci mogą włączyć powiadomienia płatne (25 gr) za sztukę przez system (opcje administracja i narzędzia – administracja – ustawienia powiadomień).
10-01-2024 15:43
Minęło już kupę czasu a powiadomień push o przelewach przychodzących jak nie było tak nie ma ;-( Czemu nie macie dobrej woli żeby to zrobić? Nawet chcąc włączyć powiadomienia sms (o któych pisze MateuszF Moderator) to albo jestem ślepy i nie widzę takich ustawień albo już po prostu też nie są dostępne...
11-01-2024 08:51
Pracujemy nad tym rozwiązaniem - będziemy komunikować o wdrożeniu tej usługi.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024