07-11-2016 11:03
Nie mogę znaleźć w mobilnym moim ING operacji zaplanowanych.
07-11-2016 14:56
Po zalogowaniu do Moje ING mobile, proszę wybierz w menu: Zarządzaj finansami-Zaplanowane.
08-11-2016 11:24
I po problemie. Dziękuję.
09-11-2016 14:02
10-11-2016 14:51
13-05-2022 15:03
Witam, a jest szansa aby operacje zaplanowane które nie zostały zrealizowane z powodu braku środków były gdzieś dostępne ( tak aby płatność jeszcze raz wysłać / zaplanować ? )
14-05-2022 17:27
Jeżeli taki zaplanowany przelew został zrealizowany już wcześniej to znajdziesz go w Historii konta. Wtedy po wybraniu szczegółów przelewu możesz ponowić transakcję. Z tego samego miejsca możesz zapisać też danego odbiorcę. Dodatkowo w sekcji Usługi -> Zaplanowane płatności możesz sprawdzić, edytować takie zaplanowane płatności i dodać nowe.
Zapisałam też Twoją opinię w tej sprawie i przekazałam do odpowiedniego zespołu
Dziękuję za odpowiedź, czyli opcja dwa + jeden ( każdy ma swój i jeden zakopany - nie ruszany na zapas dla obu) byłaby ok. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Robert K.
01-04-2023 Prosimy, zgłoś nam to na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
Witam, nie widziałem zadowolenia u żadnego klienta z powodu wyłączenia tej funkcji, była ona bardzo użyteczna.
Jeżeli nie potraficie Państwo poradzić sobie z bezpieczeństwem, to proponuje zablokować wy
... 31-03-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
6 | |
4 | |
3 |