Odpowiedz

operacje zaplanowane

Nie mogę znaleźć w mobilnym moim ING operacji zaplanowanych.

Odpowiedz
0 Lajków
kedek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-11-2016
Wiadomość 1 z 7 (31 090 wyświetleń)

Re.: operacje zaplanowane

Po zalogowaniu do Moje ING mobile, proszę wybierz w menu: Zarządzaj finansami-Zaplanowane.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (31 077 wyświetleń)

Re.: operacje zaplanowane

I po problemie. Dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
kedek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-11-2016
Wiadomość 3 z 7 (31 046 wyświetleń)

Re.: operacje zaplanowane

A ja mam pytanie czy bank ING planuje wprowadzenie usługi Android pay?
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 4 z 7 (30 980 wyświetleń)

Re.: operacje zaplanowane

Póki co nie planujemy wprowadzenia tej metody.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 5 z 7 (30 917 wyświetleń)

Re.: operacje zaplanowane

Witam, a jest szansa aby operacje zaplanowane które nie zostały zrealizowane z powodu braku środków były gdzieś dostępne ( tak aby płatność jeszcze raz wysłać / zaplanować ? ) 

Odpowiedz
0 Lajków
Fly
Fly
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-05-2022
Wiadomość 6 z 7 (18 280 wyświetleń)

Re: Re.: operacje zaplanowane

Jeżeli taki zaplanowany przelew został zrealizowany już wcześniej to znajdziesz go w Historii konta. Wtedy po wybraniu szczegółów przelewu możesz ponowić transakcję. Z tego samego miejsca możesz zapisać też danego odbiorcę.  Dodatkowo w sekcji Usługi -> Zaplanowane płatności możesz sprawdzić, edytować takie zaplanowane płatności i dodać nowe. 

Zapisałam też Twoją opinię w tej sprawie i przekazałam do odpowiedniego zespołu



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (18 192 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy