Odpowiedz

operacje zaplanowane

Nie mogę znaleźć w mobilnym moim ING operacji zaplanowanych.

Odpowiedz
0 Lajków
kedek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-11-2016
Wiadomość 1 z 7 (18 776 wyświetleń)

Re.: operacje zaplanowane

Po zalogowaniu do Moje ING mobile, proszę wybierz w menu: Zarządzaj finansami-Zaplanowane.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
140
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (18 763 wyświetleń)

Re.: operacje zaplanowane

I po problemie. Dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
kedek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-11-2016
Wiadomość 3 z 7 (18 732 wyświetleń)

Re.: operacje zaplanowane

A ja mam pytanie czy bank ING planuje wprowadzenie usługi Android pay?
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 4 z 7 (18 666 wyświetleń)

Re.: operacje zaplanowane

Póki co nie planujemy wprowadzenia tej metody.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 5 z 7 (18 603 wyświetleń)

Re.: operacje zaplanowane

Witam, a jest szansa aby operacje zaplanowane które nie zostały zrealizowane z powodu braku środków były gdzieś dostępne ( tak aby płatność jeszcze raz wysłać / zaplanować ? ) 

Odpowiedz
0 Lajków
Fly
Fly
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-05-2022
Wiadomość 6 z 7 (5 966 wyświetleń)

Re: Re.: operacje zaplanowane

Jeżeli taki zaplanowany przelew został zrealizowany już wcześniej to znajdziesz go w Historii konta. Wtedy po wybraniu szczegółów przelewu możesz ponowić transakcję. Z tego samego miejsca możesz zapisać też danego odbiorcę.  Dodatkowo w sekcji Usługi -> Zaplanowane płatności możesz sprawdzić, edytować takie zaplanowane płatności i dodać nowe. 

Zapisałam też Twoją opinię w tej sprawie i przekazałam do odpowiedniego zespołu





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
747
165
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (5 878 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Dziękuję za odpowiedź, czyli opcja dwa + jeden ( każdy ma swój i jeden zakopany - nie ruszany na zapas dla obu) byłaby ok. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Robert K.

01-04-2023
Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

Emotikon: Smutny Prosimy, zgłoś nam to na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 

01-04-2023
Re: Nie da sie wykonać zżutu ekranu w telefonie ?

Witam, nie widziałem zadowolenia u żadnego klienta z powodu wyłączenia tej funkcji, była ona bardzo użyteczna.

Jeżeli nie potraficie Państwo poradzić sobie z bezpieczeństwem, to proponuje zablokować wy

...

31-03-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy