07-11-2016 11:03
Nie mogę znaleźć w mobilnym moim ING operacji zaplanowanych.
07-11-2016 14:56
Po zalogowaniu do Moje ING mobile, proszę wybierz w menu: Zarządzaj finansami-Zaplanowane.
08-11-2016 11:24
I po problemie. Dziękuję.
09-11-2016 14:02
10-11-2016 14:51
13-05-2022 15:03
Witam, a jest szansa aby operacje zaplanowane które nie zostały zrealizowane z powodu braku środków były gdzieś dostępne ( tak aby płatność jeszcze raz wysłać / zaplanować ? )
14-05-2022 17:27
Jeżeli taki zaplanowany przelew został zrealizowany już wcześniej to znajdziesz go w Historii konta. Wtedy po wybraniu szczegółów przelewu możesz ponowić transakcję. Z tego samego miejsca możesz zapisać też danego odbiorcę. Dodatkowo w sekcji Usługi -> Zaplanowane płatności możesz sprawdzić, edytować takie zaplanowane płatności i dodać nowe.
Zapisałam też Twoją opinię w tej sprawie i przekazałam do odpowiedniego zespołu
W ING mam dwa konta:
- Direct
- OKO
Chcę przystąpić do promocji 6.5% do 200 tys. zł, czy oprócz dwóch ww. kont, mogę dodatkowo otworzyć:
- OKO 6,5% nowe
- OKO Bonus 6,5% nowe?
Wg strony można mieć dwa konta
Na ten moment nic się nie zmieniło w tym temacie.
09-08-2022Nie obsługujemy formatu pliku *.hbci Generalnie, w bankowości internetowej nie korzystamy z rozwiązań firmy Microsoft.
W INGBusiness mamy inne metody autoryzacji logowania / akceptacji przelewów.
Forma