Odpowiedz

operacje zaplanowane

Nie mogę znaleźć w mobilnym moim ING operacji zaplanowanych.

Odpowiedz
0 Lajków
kedek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-11-2016
Wiadomość 1 z 7 (29 068 wyświetleń)

Re.: operacje zaplanowane

Po zalogowaniu do Moje ING mobile, proszę wybierz w menu: Zarządzaj finansami-Zaplanowane.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (29 055 wyświetleń)

Re.: operacje zaplanowane

I po problemie. Dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
kedek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-11-2016
Wiadomość 3 z 7 (29 024 wyświetleń)

Re.: operacje zaplanowane

A ja mam pytanie czy bank ING planuje wprowadzenie usługi Android pay?
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 4 z 7 (28 958 wyświetleń)

Re.: operacje zaplanowane

Póki co nie planujemy wprowadzenia tej metody.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 5 z 7 (28 895 wyświetleń)

Re.: operacje zaplanowane

Witam, a jest szansa aby operacje zaplanowane które nie zostały zrealizowane z powodu braku środków były gdzieś dostępne ( tak aby płatność jeszcze raz wysłać / zaplanować ? ) 

Odpowiedz
0 Lajków
Fly
Fly
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-05-2022
Wiadomość 6 z 7 (16 258 wyświetleń)

Re: Re.: operacje zaplanowane

Jeżeli taki zaplanowany przelew został zrealizowany już wcześniej to znajdziesz go w Historii konta. Wtedy po wybraniu szczegółów przelewu możesz ponowić transakcję. Z tego samego miejsca możesz zapisać też danego odbiorcę.  Dodatkowo w sekcji Usługi -> Zaplanowane płatności możesz sprawdzić, edytować takie zaplanowane płatności i dodać nowe. 

Zapisałam też Twoją opinię w tej sprawie i przekazałam do odpowiedniego zespołu



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (16 170 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy