25-05-2022 10:45 | Edytowano: 25-05-2022 10:48
Niedawno nastąpiła zmiana separatora z przecinka (,) na kropkę (.) w kwotach w aplikacji mobilnej.
Wydaje się, że teraz nie jestem w stanie wykonać przelewu z groszami, ponieważ jedyny znak specjalny jaki przyjmuje pole to nadal przecinek. Kwota jest automatycznie zmieniana (załączam screeny z aplikacji; próba przelewu na kwotę 10,6 PLN).
Telefon iPhone SE20
Czy ktoś ma podobny problem?
26-05-2022 09:44
Mamy obecnie zgłoszony kłopotem z wprowadzeniem kwoty przelewu z przecinkiem. Nasi specjaliści z działu technicznego pracują nad rozwiązaniem.
Błąd zauważyliśmy w angielskiej wersji aplikacji.
Do momentu rozwiązania problemu spróbuj proszę:
- skorzystać z wersji polskiej aplikacji lub
- po zmianie kwoty na niepoprawną ręcznie usunąć nadmiarowy przecinek i cyfry zostawiając kropkę oraz wprowadzić poprawne cyfry.
@GninG Obecnie na konto walutowe gotówkę wpłacisz jedynie w naszej placówce kasowej. Tutaj możesz sprawdzić najbliższy taki oddział: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial&filter=kasa
... 30-06-2022Witam,
czy wiadomo już coś konkretnego w zakresie wakacji kredytowych, które obecnie są na etapie prac w sejmie?
Chodzi mi konkretnie o to, czy korzystając z nich, będzie można uruchomić transzę kredy
... 30-06-2022Tak, możesz nadpłacić kredyt w każdej chwili. Pamiętaj jednak, żeby nie spłacić tej części uruchomionej już kwoty kredytu
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
4 | |
2 | |
2 |