25-05-2022 10:45 | Edytowano: 25-05-2022 10:48
Niedawno nastąpiła zmiana separatora z przecinka (,) na kropkę (.) w kwotach w aplikacji mobilnej.
Wydaje się, że teraz nie jestem w stanie wykonać przelewu z groszami, ponieważ jedyny znak specjalny jaki przyjmuje pole to nadal przecinek. Kwota jest automatycznie zmieniana (załączam screeny z aplikacji; próba przelewu na kwotę 10,6 PLN).
Telefon iPhone SE20
Czy ktoś ma podobny problem?
26-05-2022 09:44
Mamy obecnie zgłoszony kłopotem z wprowadzeniem kwoty przelewu z przecinkiem. Nasi specjaliści z działu technicznego pracują nad rozwiązaniem.
Błąd zauważyliśmy w angielskiej wersji aplikacji.
Do momentu rozwiązania problemu spróbuj proszę:
- skorzystać z wersji polskiej aplikacji lub
- po zmianie kwoty na niepoprawną ręcznie usunąć nadmiarowy przecinek i cyfry zostawiając kropkę oraz wprowadzić poprawne cyfry.
Gdy wprowadzimy tryb ciemny, to na pewno będziemy o tym informować. W tej chwili nie jesteśmy w stanie podać żadnego terminu.
23-04-2025U nas podpisanie umowy trwało ponad 2 h.
Oprócz ponownego omówienia umowy dochodzi jeszcze kwestia ubezpieczeń,
podpisywania dokumentów, sprawdzenia czy spełniono wszystkie dodatkowe warunki umowy.
Późni
... 23-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |