25-05-2022 10:45 | Edytowano: 25-05-2022 10:48
Niedawno nastąpiła zmiana separatora z przecinka (,) na kropkę (.) w kwotach w aplikacji mobilnej.
Wydaje się, że teraz nie jestem w stanie wykonać przelewu z groszami, ponieważ jedyny znak specjalny jaki przyjmuje pole to nadal przecinek. Kwota jest automatycznie zmieniana (załączam screeny z aplikacji; próba przelewu na kwotę 10,6 PLN).
Telefon iPhone SE20
Czy ktoś ma podobny problem?
26-05-2022 09:44
Mamy obecnie zgłoszony kłopotem z wprowadzeniem kwoty przelewu z przecinkiem. Nasi specjaliści z działu technicznego pracują nad rozwiązaniem.
Błąd zauważyliśmy w angielskiej wersji aplikacji.
Do momentu rozwiązania problemu spróbuj proszę:
- skorzystać z wersji polskiej aplikacji lub
- po zmianie kwoty na niepoprawną ręcznie usunąć nadmiarowy przecinek i cyfry zostawiając kropkę oraz wprowadzić poprawne cyfry.
Cały czas wprowadzamy udogodnienia w Moim ING i aktualnie kredyt można nadpłacać w dowolnej kwocie, bez dodatkowych kosztów.
Co do pozostałych warunków umowy, prosimy o kontakt z naszą infolinią kredyt
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024