27-05-2022 07:22
28-05-2022 07:35
Nie pracujemy nad udostępnieniem aplikacji Moje ING w AppGallery Nasza aplikacja jest dostępna w sklepach Google Play dla telefonów z systemem Android oraz AppStore, dla telefonów z systemem iOS. Ze względu bezpieczeństwa nie polecamy pobierania aplikacji z innych źródeł niż oryginalne sklepy.
Jeśli na Twoim telefonie Huawei, sklep Google Play nie jest dostępny, to niestety nie można na niego pobrać naszej aplikacji. W tej sytuacji zachęcamy do korzystania z bankowości internetowej w przeglądarce internetowej telefonu, na stronie www.ing.pl
31-05-2022 17:25
Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
03-01-2025Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025