Odpowiedz

Możliwość ukrycia kont

Dzień dobry.

 

Czy jest możliwa taka konfiguracja aplikacji mobilnej, że jest w niej widoczne jedno konto? Albo wręcz jedna karta. Czyli np. ustawiam dostęp w aplikacji mobilnej wyłącznie do karty wirtualnej. Takie coś myślę bardzo dobrze zabezpieczałoby klientów przed różnymi włamaniami i oszustwami. Na tym koncie można trzymać powiedzmy maks 1000 zł i nawet jeśli ktoś się włamie, to nie wypłaci więcej.

 

Przed chwilą czytałem wątek w którym ludzie skarżyli się na to, że zostali wyczyszczeni z oszczędności z powodu oszustwa na OLX i wypłaty blikiem. Mimo, że nigdy z blika nie korzystali. Nie wiem czy załączona ochrona behawioralna coś tutaj pomaga. Wydaje mi się, że również nie chroni, ponieważ nie obejmuje ona transakcji zaakceptowanych przez właściciela konta (nawet jeśli w tym przypadku to oszust udaje właściciela). Możliwość ustawienia w aplikacji dostępu do jednej, przedpłaconej karty kolosalnie w mojej ocenie podniosłoby kwestię bezpieczeństwa.

Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
113
30
21-01-2016
Wiadomość 1 z 2 (11 210 wyświetleń)

Re: Możliwość ukrycia kont

Możesz ukryć podgląd do danych kont w Moim ING. Taką opcję znajdziesz w Moim ING po wybraniu Ustawienia -> Widok. Ukrycie produktu powoduje brak dostępu do historii, salda, realizacji transakcji. W tym samym miejscu możesz też potem przywrócić widok takiego konta w Moim ING. 

Dzięki weryfikacji behawioralnej możemy dodatkowo zabezpieczyć finanse, w przypadku gdy oszust przechwyci lub wyłudzi od Ciebie Twój login, hasło lub PIN. Możemy zablokować jego działania na Twoim koncie. Weryfikacja behawioralna nie dotyczy sytuacji, gdy udostępnisz oszustowi kod BLIK lub kiedy sam robisz przelewy na wskazane przez oszusta konta. Więcej informacji o weryfikacji behawioralnej znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bezpieczenstwo-aplikacji-mobilnej/weryfikacja-beh...



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (11 170 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy