Odpowiedz

Możliwość ukrycia kont

Dzień dobry.

 

Czy jest możliwa taka konfiguracja aplikacji mobilnej, że jest w niej widoczne jedno konto? Albo wręcz jedna karta. Czyli np. ustawiam dostęp w aplikacji mobilnej wyłącznie do karty wirtualnej. Takie coś myślę bardzo dobrze zabezpieczałoby klientów przed różnymi włamaniami i oszustwami. Na tym koncie można trzymać powiedzmy maks 1000 zł i nawet jeśli ktoś się włamie, to nie wypłaci więcej.

 

Przed chwilą czytałem wątek w którym ludzie skarżyli się na to, że zostali wyczyszczeni z oszczędności z powodu oszustwa na OLX i wypłaty blikiem. Mimo, że nigdy z blika nie korzystali. Nie wiem czy załączona ochrona behawioralna coś tutaj pomaga. Wydaje mi się, że również nie chroni, ponieważ nie obejmuje ona transakcji zaakceptowanych przez właściciela konta (nawet jeśli w tym przypadku to oszust udaje właściciela). Możliwość ustawienia w aplikacji dostępu do jednej, przedpłaconej karty kolosalnie w mojej ocenie podniosłoby kwestię bezpieczeństwa.

Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
112
30
21-01-2016
Wiadomość 1 z 2 (8 441 wyświetleń)

Re: Możliwość ukrycia kont

Możesz ukryć podgląd do danych kont w Moim ING. Taką opcję znajdziesz w Moim ING po wybraniu Ustawienia -> Widok. Ukrycie produktu powoduje brak dostępu do historii, salda, realizacji transakcji. W tym samym miejscu możesz też potem przywrócić widok takiego konta w Moim ING. 

Dzięki weryfikacji behawioralnej możemy dodatkowo zabezpieczyć finanse, w przypadku gdy oszust przechwyci lub wyłudzi od Ciebie Twój login, hasło lub PIN. Możemy zablokować jego działania na Twoim koncie. Weryfikacja behawioralna nie dotyczy sytuacji, gdy udostępnisz oszustowi kod BLIK lub kiedy sam robisz przelewy na wskazane przez oszusta konta. Więcej informacji o weryfikacji behawioralnej znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bezpieczenstwo-aplikacji-mobilnej/weryfikacja-beh...



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (8 401 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy