25-05-2022 10:45 | Edytowano: 25-05-2022 10:48
Niedawno nastąpiła zmiana separatora z przecinka (,) na kropkę (.) w kwotach w aplikacji mobilnej.
Wydaje się, że teraz nie jestem w stanie wykonać przelewu z groszami, ponieważ jedyny znak specjalny jaki przyjmuje pole to nadal przecinek. Kwota jest automatycznie zmieniana (załączam screeny z aplikacji; próba przelewu na kwotę 10,6 PLN).
Telefon iPhone SE20
Czy ktoś ma podobny problem?
26-05-2022 09:44
Mamy obecnie zgłoszony kłopotem z wprowadzeniem kwoty przelewu z przecinkiem. Nasi specjaliści z działu technicznego pracują nad rozwiązaniem.
Błąd zauważyliśmy w angielskiej wersji aplikacji.
Do momentu rozwiązania problemu spróbuj proszę:
- skorzystać z wersji polskiej aplikacji lub
- po zmianie kwoty na niepoprawną ręcznie usunąć nadmiarowy przecinek i cyfry zostawiając kropkę oraz wprowadzić poprawne cyfry.
Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 22-11-2024